X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    B&M Inverted Coaster


  2. #2

    Re: B&M Inverted Coaster

    Lightning in Koeweit ... staat al 4 jaar SBNO. Ook vreemd dat de treinen maar 6 rijeen hebben. Misschien een ideetje voor Walygator Sud-Ouest?
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: B&M Inverted Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Lightning in Koeweit ... staat al 4 jaar SBNO. Ook vreemd dat de treinen maar 6 rijen hebben. Misschien een ideetje voor Walygator Sud-Ouest?
    Poot voor mij maar één van beide B&M's neer in Herentals-Est. Als ze'm op 't water kunnen bouwen, is dit een prima vervanger voor de hangende Vekoma aldaar. Al vrees ik dat er weinig Europese parken na een über-tegenvallend jaar en met een onzeker jaar in 't verschiet een niet voorzien buitenkansje gaan aanschaffen. Als er toch een Europees PR-park in aanmerking zou komen, lijken me de grootste kanshebbers Slagharen (laag coaster-aanbod en wel potentiële ruimte beschikbaar, b.v. waar die zelden nog operatieve glijbanen staan) en Bonbonland (al een decennium niks nieuws). Belantis om wat meer Berliners aan te trekken zou ook kunnen. Al blijven het een waterkansjes en natte dromen ...

  4. #4

    Re: B&M Inverted Coaster

    Interesse wel, geld en plaats minder. Over het kleurenschema moet ook eens een woordje gepraat worden.

  5. #5

    Re: B&M Inverted Coaster

    Er staan ook nog twee B&M's te verkommeren ergens in Japan of China. Spijtig om dat te zien.

  6. #6

    Re: B&M Inverted Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Er staan ook nog twee B&M's te verkommeren ergens in Japan of China. Spijtig om dat te zien.
    Die Flying mogen ze meteen naar Europa brengen!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  7. #7

    Re: B&M Inverted Coaster

    Die Vekoma mogen ze laten staan voor de kinderen. Wat Belantis betreft: ik ben daar in de zomer van 2020 geweest. Alles ligt daar zo uit elkaar dat ze wat opvulling kunnen gebruiken.
    Toch merkwaardig dat men zo'n rollercoasters laat bouwen en ze dan laat verkommeren of zelfs nooit opent. Dit zouden toch publiekstrekkers van een park moeten zijn.
    Men kan die rollercoasters zorgvuldig demonteren en verkopen? Menig park zou er wel mee varen.
    Natuurlijk blijft de aankoop een grote investering en al zeker in de huidige tijden.

  8. #8

    Re: B&M Inverted Coaster

    is dat zo'n kleine, agressieve looping of geeft de foto een vertekend beeld?

  9. #9

    Re: B&M Inverted Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Wat Belantis betreft: ik ben daar in de zomer van 2020 geweest. Alles ligt daar zo uit elkaar dat ze wat opvulling kunnen gebruiken.
    Ik bezocht Belantis begin November 2020 voor het eerst en dat moet zowat, samen met Geiselwind & Walygator het meest sfeerloze, saaie park zijn die ik ooit bezocht. Huracan is een marteltuig die ons alle 6 in elkaar getimmerd heeft, Drachenritt vond ik de zwakste Gerstlauer Bobsled van de 4 die ik deed, en hun family is “best ok” gedaan, maar buiten het station een enorm kale baan. Ik zou er zeker niet meer heen gaan in elk geval ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    is dat zo'n kleine, agressieve looping of geeft de foto een vertekend beeld?
    Het is een gewone B&M Batman kloon, enkel 6 rijeen per trein ipv 7.
    Laatst gewijzigd door etwien; 04-01-21 om 12:13.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #10

    Re: B&M Inverted Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    is dat zo'n kleine, agressieve looping of geeft de foto een vertekend beeld?
    Slechte foto, het gaat om een Batman-variant, iets korter dan de standaard uitvoering. Meer foto's op de RCDB-pagina.

  11. #11

    Re: B&M Inverted Coaster

    dank voor de toelichting, dat ziet er heel wat beter uit. Die foto's zijn toch een rare zet van zo'n verkoop-site, of verkoopt een B&M zichzelf zonder veel reclame

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •