X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 52 van de 52
  1. #41

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Naam:     energy.jpg
Bekeken:  888
Groote:   715,5 KB


  2. #42

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Meer theming is zichtbaar aan het worden, net zoals stukken chocolate chip cookie dough (sponsoring door Ben & Jerry's? ) waardoor de mijntrein zal rijden:

    Naam:     energy1.jpg
Bekeken:  837
Groote:   983,6 KB

    Naam:     energy2.jpg
Bekeken:  748
Groote:   709,7 KB



    Ook werd er meer concept art gedeeld waarbij de extra achtbaan zichtbaar is. De grote hal zal een theater en restaurants bevatten maar pas later gebouwd worden:

    Naam:     sweetvalley.jpg
Bekeken:  779
Groote:   128,7 KB

  3. #43

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Vordering van de werken. Je kan al een klein stukje chocolate chip cookie dough herkennen alsook de funderingen voor een molen:

    Naam:     energy.jpg
Bekeken:  746
Groote:   3,22 MB
    Bron

  4. #44

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Die hal aan de rechterkant heeft nog niet eens funderingen. En ook van de draaimolen die in het midden moet komen te staan is nog niets te zien.

    No way dat dit in 2022 klaar gaat komen.

    Maar van de andere kant: Aqualantis is ook nog steeds niet klaar.

    Vanaf deze foto zie je ook goed het monorail station. Vraag me toch af wat daar het plan van is, want nu lijkt de achtbaan redelijk in de weg te staan. Gezien in Aqualantis en het nieuwe gebied ook geen ruimte hiervoor is gelaten, vermoed ik toch dat er een plan is om een groter monorail netwerk aan te leggen.

    Gezien er een weg voorzien is die om de drie themagebieden heen loopt, vermoed ik dat het plan is om aan de buitenkant van die ring ook weer themawerelden te maken. Wellicht dat uiteindelijk ook wat kleinere baantjes van het "oude" gedeelte van het park daar naartoe verhuizen (om in het oude deel ruimte te maken voor complete themagebieden) en er uiteindelijk met de monorail een verbinding wordt gemaakt tussen dit alles en de geplande hotels.. wellicht zelfs met het geplande waterpark.

  5. #45

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die hal aan de rechterkant heeft nog niet eens funderingen.
    Die hal, een theater, gaat er ook niet komen in 2022, die is voor een 2de fase. Hieraan zal ook een monorailstation voorzien worden (goed zichtbaar in de animatie hieronder). Als we er van uit gaan dat het station aan Zadra rechtstreeks met dit zal verbonden worden, passeert de monorail dus rechts van achtbaan.


  6. #46

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Onride:


  7. #47

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Hier is hopend dat de decoratie wat beter gaat zijn dan de concept. het ziet er een leuke baan uit als er wat te zien is.

  8. #48

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Er is eindelijk een openingsdatum van het nieuwe gebied: 27 april 2024.

  9. #49

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Twee jaar vertraging, dat is voor Energylandia wel een nieuw gegeven. Ze hebben wellicht door dat een beetje spreiding van investeringen soms beter loont om mensen te lokken en mogelijk is ook het EU-geld stilaan wel opgedroogd.

    Ik ben vooral benieuwd wanneer (en misschien ook 'of') de tilt-coaster zal openen.

  10. #50

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Twee jaar vertraging, dat is voor Energylandia wel een nieuw gegeven. Ze hebben wellicht door dat een beetje spreiding van investeringen soms beter loont om mensen te lokken en mogelijk is ook het EU-geld stilaan wel opgedroogd.

    Ik ben vooral benieuwd wanneer (en misschien ook 'of') de tilt-coaster zal openen.
    Het gebied zou eerst maar half openen en dan later het volledige gebied. Ze openen nu tenminste wel het volledige gebied in één keer. Dat geniet toch mijn voorkeur. Nu hopen dat ook alles écht af is. Bij Aqualantis hebben ze naderhand nog veel (broodnodige) toevoeigingen gedaan en nog steeds zijn er delen onafgewerkt in dat gebied (die wellicht ook nooit meer gaan komen).


    Voor wat betreft de Tilt coaster: Deze schijnt wel al besteld te zijn (met Euro-Geld), dus het zou me verbazen als deze nog geannuleerd word. Het kan (en zal) hooguit wat langer duren. Het zou me zelfs niets verbazen als de Tilt Coaster in Saudi Arabië eerder opent dan die in Energylandia.

  11. #51

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het gebied zou eerst maar half openen en dan later het volledige gebied. Ze openen nu tenminste wel het volledige gebied in één keer. Dat geniet toch mijn voorkeur. Nu hopen dat ook alles écht af is. Bij Aqualantis hebben ze naderhand nog veel (broodnodige) toevoeigingen gedaan en nog steeds zijn er delen onafgewerkt in dat gebied (die wellicht ook nooit meer gaan komen).
    Het lijkt er mij in elk geval op dat de theaterzaal, welke voorzien was voor fase 2, nog steeds niet klaar zal zijn bij de opening, enkel de gevels ervan werden gezet.

    Naam:     swval.jpg
Bekeken:  126
Groote:   1,30 MB

  12. #52

    Re: [Energylandia] 2022: Vekoma Mine Train

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Het lijkt er mij in elk geval op dat de theaterzaal, welke voorzien was voor fase 2, nog steeds niet klaar zal zijn bij de opening, enkel de gevels ervan werden gezet.
    *Facepalm*

    Goed.. dat de gevels staan is alvast beter dan tegen een bouwput aan kijken.. maar dat is toch wel een ferme vertraging.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •