X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12
  1. #1

    Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Walibi Belgium heeft de prijzen voor dagtickets en abonnementen bekend gemaakt. Tot en met 6 december geldt er 15 à 20% korting.



    Een toegangsticket zal in 2021 41,50 euro kosten.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #2

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Gewoon uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een abo aangeschaft en welke pas dan specifiek?

  3. #3

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    neen, nog niets beslist. Ik heb hier nog ongebruikte abo's van vorig jaar liggen :-(....

  4. #4

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, hebben jullie al een abo aangeschaft en welke pas dan specifiek?

    Ik heb reeds een Walibi abonnement aangeschaft toen ze die actie hadden waarmee je korting kreeg als je er 5 aankocht. Daardoor kwam het op zowat € 57 per persoon wat gewoon geen geld is voor Walibi Dat wordt er zeker uitgehaald!

    Mijn Plopsa Goldcard is door de coronamaatregelen verlengd tot oktober 2021, normaal was die in januari afgelopen en dan zou ik die gewoon verlengd hebben zoals ik elk jaar doe. Vorige zomer ook een Bobbejaanland abonnement gekocht omdat die toen in actie was dat die ook dit seizoen geldig zou zijn. Ik zit dus goed voor de Belgische parken als ze eenmaal open gaan

  5. #5

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Idem hier, standaard Walibi Pass met 50% korting voor de 4e en 5e persoon. Voor € 57 hoef je het park maar 2 keer te bezoeken om het er uit te halen, wat ik toch wel denk dat zou moeten lukken...

  6. #6

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Moet jij niet meer reserveren?

    En wat als jij een abonnement koopt kan je dan selecteren welke dag dat je gaat, maar het moet wel nog gemaakt worden

  7. #7

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Momenteel staat een module online om met een abonnement een tijdsslot te reserveren. Hoewel hij online staat, is hij echter nog maar zéér beperkt open geweest blijkbaar. Wellicht dat dat binnenkort wel komt.

  8. #8

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Ik heb het nog niet getest, maar ik heb van anderen gehoord dat het via het reservatiesysteem van Bellewaerde wel werkt.

  9. #9

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Bedankt voor de tip, het werkt inderdaad!

  10. #10

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Bedankt voor de tip, het werkt inderdaad!
    Als je een nieuw abo hebt gekocht toch mee oppassen. De barcode van de voucher om je abo aan te maken is immers verschillend met de barcode die op je abo te staan komt

  11. #11

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Ah OK. Maar als je gewoon die voucher ook bij hebt tijdens je bezoek, lijkt me dat niet meteen een probleem te kunnen geven, of zie ik dat verkeerd?

  12. #12

    Re: Abonnementen en toegangsprijzen 2021

    Vorig jaar ook zo gedaan, gereserveerd met de barcode op de voucher. Geen problemen mee gehad. Die reservering vraagt men zelfs niet altijd (op het einde van het seizoen wel meer dan in het begin), omdat ook de kassa's mogelijk weer geopend zijn.

    Op zich zou ik ook verwachten dat het op die manier werkt. In Walibi gaat niemand een abo op voorhand hebben, behalve die paar mensen die op voorhand naar het park gaan om het abo aan te laten maken. Ze scannen gewoon de code op de reservering, de streepjescode op abo/voucher maakt dan niet meer zoveel uit want die wordt niet gescand.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 16-03-21 om 18:23.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •