X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17
  1. #1

    [Indiana Beach] 2021

    Na het slechte nieuws in februari 2020 dat Indiana Beach permanent zou gesloten worden, komt nu het goede nieuws. Het park is gered, dit ondanks de Corona pandemie! En dat niet alleen, ze hebben de Schwarzkopf 3er Loop uit La Feria Mexico gekocht! Ook de boardwalk zal een polyp verwelkomen on 2021!
    Goed nieuws dus voor de fans van Lost Coaster of Superstition Mountain. Tijd dat RF de trip uit 2013 nog eens overdoet


    Bron: www.coasterfriends.de en Indiana Beach

  2. #2

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Tijd dat RF de trip uit 2013 nog eens overdoet
    Goeie tip

    Dit had ik niet zien aankomen, maar ben heel blij met het nieuws! Hopelijk geven ze hem een mooi plaatsje en kan hij na een opknapbeurt nog laaaaaang meegaan.
    Laatst gewijzigd door Rein; 25-11-20 om 08:44.

  3. #3

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Goed nieuws dus voor de fans van Lost Coaster of Superstition Mountain.
    Beste coaster ooit
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Fantastisch nieuws dat deze baan gered is, had ik niet zien aankomen. Indiana is ook een heel stuk bereikbaarder dan Mexico-City. Hopelijk kan ik deze baan in 2022 aan de coasterteller toevoegen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  5. #5

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Delen van de track zijn reeds toegekomen. Het park heropent dit jaar op 22 mei:



    En de polyp krijgt een grondige opknapbeurt voor hij geïnstalleerd zal worden:

    Naam:     polyp.jpg
Bekeken:  4020
Groote:   576,1 KB
    Laatst gewijzigd door Rein; 22-01-21 om 13:13.

  6. #6

    Re: [Indiana Beach] 2021

    funky kleurenschema: ik ben wel fan. Kan iemand een toelichting geven bij die legendarische coaster?

  7. #7

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    funky kleurenschema: ik ben wel fan. Kan iemand een toelichting geven bij die legendarische coaster?
    Schwarzkopf 3-looping coaster. Over genomen vanuit een Mexicaans park waar er een ongeluk mee gebeurd was.

  8. #8

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Het gaat inderdaad om Quimera uit La Feria Chapultepec Magico (Mexico). Je hebt deze baan misschien leren kennen uit De Mol (2018),waar ze een hoofdrol in een aflevering speelde. Oorspronkelijk toerde hij op (Duitse) kermissen en was de eerste achtbaan ter wereld met 3 verticale loopings. Het kleurenschema lijkt (voorlopig) niet veranderd te zijn.

    Op 28 september 2019 gebeurde er echter een dodelijk ongeluk, waarbij een deel van de trein ontspoorde. Te zien op het einde van dit filmpje:

  9. #9

    Re: [Indiana Beach] 2021

    De American Dreier Looping opent komende zomer al.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  10. #10

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Die naam is wel echt super slecht.. maar in elk geval hulde voor het park dat ze deze klassieker een kans geven en oplappen.

  11. #11

    Re: [Indiana Beach] 2021

    De opbouw is begonnen:

    Naam:     coaster.jpg
Bekeken:  3519
Groote:   102,3 KB
    Bron

    Naam:     coaster.jpg
Bekeken:  3516
Groote:   145,1 KB
    Bron

  12. #12

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Kleine update. Ik lees links en rechts dat er wat problemen zijn om alle stukken ingevoerd te krijgen, vandaar dat het traag vooruit gaat. Wel fijn om te zien dat ze al aan het verven zijn!

    Naam:     loop.jpg
Bekeken:  2860
Groote:   109,2 KB
    Bron

  13. #13

    Re: [Indiana Beach] 2021

    En 3 loops!

    Naam:     loops.jpg
Bekeken:  2569
Groote:   105,4 KB
    Bron

  14. #14

    Re: [Indiana Beach] 2021

    "Schienenschluss" voor de Dreier Looping. Heel goed nieuws dat de baan volledig in elkaar staat, al geeft het park aan dat er nog veel werk aan is.

    Laatst gewijzigd door jefke88; 11-02-22 om 15:41.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  15. #15

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Goed. De baan staat, maar ik snap het wel. Sensoren, Treinen, remmen, liftsysteem.. als ze alles grondig willen renoveren gaat het lastige (detail)werk juist nu pas beginnen.

  16. #16

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Na het slechte nieuws in februari 2020 dat Indiana Beach permanent zou gesloten worden, komt nu het goede nieuws. Het park is gered, dit ondanks de Corona pandemie! En dat niet alleen, ze hebben de Schwarzkopf 3er Loop uit La Feria Mexico gekocht! Ook de boardwalk zal een polyp verwelkomen on 2021!
    Goed nieuws dus voor de fans van Lost Coaster of Superstition Mountain. Tijd dat RF de trip uit 2013 nog eens overdoet


    Bron: www.coasterfriends.de subway surfers en Indiana Beach
    Het is geweldig nieuws dat deze functie is behouden; Ik had geen idee. Bovendien is Indiana veel gemakkelijker te bereiken dan Mexico-Stad. In 2022 hoop ik deze track aan de achtbaanteller toe te kunnen voegen.

  17. #17

    Re: [Indiana Beach] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andreen Bekijk Berichten
    Het is geweldig nieuws dat deze functie is behouden; Ik had geen idee. Bovendien is Indiana veel gemakkelijker te bereiken dan Mexico-Stad. In 2022 hoop ik deze track aan de achtbaanteller toe te kunnen voegen.
    Dus je wil terugkeren in de tijd?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •