Bij mij staan volgend jaar uiteraard (verschillende) bezoekjes gepland aan Walibi Belgium en Plopsaland De Panne. Daarnaast ook diverse andere parken in de buurt waar ik graag jaarlijks eens of meer kom: Efteling, Toverland, Phantasialand, Bobbejaanland...

Verder ga ik uit van een 'best case scenario' en is het ook geen concrete planning, zeker nu we in het Covid-tijdperk zitten. Ik doe dus maar gewoon alsof Corona niet meer bestaat en zet op mijn planning wat ik graag zou willen doen.

- UK: Iets wat ik dit jaar al wilde doen, twee weken lang rondreizen om voor het eerst de grote en ook wat kleinere parken te ontdekken in het Verenigd Koninkrijk (Alton Towers, Thorpe, Blackpool, Chessington, Legoland, Drayton Manor, Paultons Park, Flamingoland, Oakwood...)
- Zweden en Noorwegen: Deze reis wil ik al enkele jaren doen, sinds ik in 2017 al eens Kolmården bezocht, maar stond al lange tijd in 2021 in mijn hoofd gepland. Nu zou ik ook graag Liseberg, Gröna Lund, Skara Sommerland en Tusenfryd bezoeken.
- Polen: Ook deze stond gepland voor dit jaar, maar volgend jaar moet ik echt dringend voor het eerst naar Energylandia en Legendia.
- Duitsland: Normaal doe ik jaarlijks een Europa-Park trip. Dit jaar is het niet gelukt, dus wil ik het volgend jaar zeker wel doen. Daarnaast zou ik ook graag Tripsdrill bezoeken voor de nieuwe banen en misschien Schwaben Park en/of Holiday Park.

Concrete data zijn er nog niet, dat zal wat afhangen van vakantieperiodes alsook wat Corona toelaat. Daarnaast ben ik niet vies van zotte ideeën en last-minute beslissingen. Als er iemand anders afkomt met een gekke trip en ik heb tijd, ben ik de eerste om te zeggen dat ik meega. Ik heb mij sinds ik pretparkfan ben nog nooit 100% aan een jaarplanning gehouden, dus wellicht lukt het ook dit jaar niet om alles op de planning gedaan te krijgen, langs de andere kant komen er waarschijnlijk ook dingen bij. 2021 belooft in elk geval een heel tof jaar te worden, Corona of niet, dus ik kijk er enorm naar uit!