X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 31 van de 32 EersteEerste ... 2129303132 LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 620 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ook Vampire heb ik in jaren zo soepel niet meer weten rijden. Ik heb tijdens mijn 2 ritten geen enkele klap gekregen en schokken deed hij ook niet, zowel back als front.
    Dit is mij dit jaar ook al opgevangen. Wij hebben ook al een rit of 4 gedaan dit jaar en inderdaad nooit geen klap gekregen (wij zaten steeds backseat). Ik vroeg mij wel af of dit komt door het relatief koude weer. Eén of twee jaar geleden tijdens de hittegolf vond ik de baan verschrikkelijk pijnlijk. Ik ben benieuwd of het dit jaar 'soepel' gaat blijven ook bij warmere temperaturen.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Dit is mij dit jaar ook al opgevangen. Wij hebben ook al een rit of 4 gedaan dit jaar en inderdaad nooit geen klap gekregen (wij zaten steeds backseat). Ik vroeg mij wel af of dit komt door het relatief koude weer. Eén of twee jaar geleden tijdens de hittegolf vond ik de baan verschrikkelijk pijnlijk. Ik ben benieuwd of het dit jaar 'soepel' gaat blijven ook bij warmere temperaturen.
    Kleine correctie. We zijn vandaag wee naar Walibi geweest en hebben de vampire nu op rij 3 gedaan en hier vond ik hem toch nog steeds schokkerig.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Afgelopen zondag Vampire over geslagen. Wel Weerwolf gedaan. Walibi moet zeker door gaan met re-tracken. (In mijn ogen is en blijft dat iets wat je - vrijwel - jaarlijks voor een gedeelte moet doen).. maar het is zeker geen baan die RMC nodig heeft. Wat mij betreft mag RMC uiteraard wel een nieuwe baan zetten.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Tha, zie ik mijn eigen facebook berichten hier plots verschijnen zeg.
    Inmiddels overigens nog geen respons vanuit Waver, ondanks 3 reminders via mail, facebook messenger e.d
    Tjah, dan gaan we Konda maar niet testen. Onze funcard van Plopsa lopen nog tot einde juni, maar als ze daar helaas geen oplossingen voorzien voor mensen met kortingsbonnen of andere vormen van reeds aangekochte tickets/vouchers om ook een reservatie te kunnen maken, dan gaan we echt niet voor de lol ernaartoe rijden. Ik heb er geen problemen mee dat de regeling daarvoor wat anders is dan een regulier online gekocht dagticket, maar ze moeten daar toch ook begrijpen dat mensen niet dag na dag "op goed geluk" gaan oprijden in de hoop dat de capaciteit dan niet bereikt zal zijn.
    Nochtans heel simpel op te lossen met een online reservatiesysteem zoals Bobbejaanland vorig seizoen reeds hanteerde. Jammer. Wij stellen even uit en aanzien hoe het de komende maanden loopt daarzo, maar aangezien wij beiden ma-vr werken en enkel in het weekend kunnen, is de kans voor ons te groot dat we oprijden en ter plekke voor een "park complet" staan.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Tha, zie ik mijn eigen facebook berichten hier plots verschijnen zeg.
    Inmiddels overigens nog geen respons vanuit Waver, ondanks 3 reminders via mail, facebook messenger e.d
    Tjah, dan gaan we Konda maar niet testen. Onze funcard van Plopsa lopen nog tot einde juni, maar als ze daar helaas geen oplossingen voorzien voor mensen met kortingsbonnen of andere vormen van reeds aangekochte tickets/vouchers om ook een reservatie te kunnen maken, dan gaan we echt niet voor de lol ernaartoe rijden. Ik heb er geen problemen mee dat de regeling daarvoor wat anders is dan een regulier online gekocht dagticket, maar ze moeten daar toch ook begrijpen dat mensen niet dag na dag "op goed geluk" gaan oprijden in de hoop dat de capaciteit dan niet bereikt zal zijn.
    Nochtans heel simpel op te lossen met een online reservatiesysteem zoals Bobbejaanland vorig seizoen reeds hanteerde. Jammer. Wij stellen even uit en aanzien hoe het de komende maanden loopt daarzo, maar aangezien wij beiden ma-vr werken en enkel in het weekend kunnen, is de kans voor ons te groot dat we oprijden en ter plekke voor een "park complet" staan.
    We hebben dit vandaag bij Walibi nagevraagd want personen met een abo kunnen mensen meenemen met serieuze korting, maar dit online niet reserveren dus vroegen we ons af hoe we dit wel moesten doen. Blijkbaar kan je dit alleen aan de kassa op de dag zelf doen. En hoe het dan zit met de verplichte reservatie? Is enkel nodig dan voor de abohouder. Dus ook als het uitverkocht is kan je met een abo nog extra tickets kopen en die persoon kan dan mee binnen, aldus Walibi.

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krisse Bekijk Berichten
    We hebben dit vandaag bij Walibi nagevraagd want personen met een abo kunnen mensen meenemen met serieuze korting, maar dit online niet reserveren dus vroegen we ons af hoe we dit wel moesten doen. Blijkbaar kan je dit alleen aan de kassa op de dag zelf doen. En hoe het dan zit met de verplichte reservatie? Is enkel nodig dan voor de abohouder. Dus ook als het uitverkocht is kan je met een abo nog extra tickets kopen en die persoon kan dan mee binnen, aldus Walibi.
    En nu weet ik ook ineens waarom er zondag zoveel volk aan de kassa's stond.
    Met andere woorden, zoals met hun test van binnenattracties gaan ze dus ook heel soepel om met hun beperkte capaciteit, wat we eigenlijk al dachten want vorige week zondag leek het wel een drukke zomerdag in plaats van 1/3 capaciteit.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    "commerciële verplichtingen nakomen" daar kan je ook de extra klanten via een abo onder steken.
    Niet echt etis in mijn ogen vooral niet als je bedenkt dat de parken akkoord gingen met een beperking van capsiteit in ril voor rapper open te mogen gaan.

  8. #8

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Walibi Belgium wil eind volgend jaar doorgaan met een ambitieus investeringsplan. Het pretpark kondigde in 2017 een gigantisch masterplan aan met een investering van in totaal ruim 100 miljoen euro. Het was de bedoeling om tot 2025 elk jaar nieuwe attracties te bouwen en themagebieden op te knappen.

    Al vóór de coronacrisis week Walibi af van het plan. Geplande investeringen voor seizoen 2019 en 2020 werden uitgesteld. In 2021 ging de opening van mega coaster Kondaa wel door. De uitbraak van het coronavirus en zware overstromingen hebben ervoor gezorgd dat er voorlopig helemaal geen investeringen op de planning staan.

    Waterattractie
    In 2019 had het entreegebied opgeknapt moeten worden. Voor 2020 stond oorspronkelijk een metamorfose van het westerngedeelte gepland, inclusief de komst van een interactieve waterattractie. In 2021 had Walibi niet alleen Kondaa willen presenteren, maar ook een renovatie van het gebied bij achtbaan Vampire. Verder was het de bedoeling om de in 2017 verwijderde kinderachtbaan La Coccinelle een nieuwe plek te geven in het park. Dat is allemaal niet gebeurd.

    "Bepaalde investeringen hebben we naar toekomstige jaren verschoven", meldt Parent. "In 2020 en 2021 hadden we drie themagebieden moeten creëren. COVID heeft ons geleerd dat we te snel waren gegaan als we het op die manier hadden gedaan. De afgelopen jaren waren verschrikkelijk vanuit financieel en sociaal oogpunt, maar ze hebben ons in staat gesteld om rustig na te denken over wat er nodig was."

    Vliegtuigmolen
    Andere niet-uitgevoerde onderdelen uit het masterplan zijn de komst van een vliegtuigmolen, het vernieuwen van het gebied bij waterbaan Flash Back en een uitbreiding van waterparadijs Aqualibi. "We zullen niets veranderen aan de aangekondigde plannen, met uitzondering van het entreegebied", belooft Parent

    Artikel: site met de 3 O's

  9. #9

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    "We zullen niets veranderen aan de aangekondigde plannen, met uitzondering van het entreegebied", belooft Parent
    Ik vraag me af of hij wil zeggen dat er wat aanpassingen aan de nieuwe ingang zullen gebeuren, of dat de hele herindeling van het inkom-gebied niet zal doorgaan...

  10. #10

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    De herindeling van het inkom-gebied is geen publiekstrekker én het is niet dat het huidige entreegebied zo bijzonder schraal afsteekt tegen de rest van het park, dat het afbreuk doet aan je totaalervaring. Tenzij ze in de herwerking een hotel of impressionante jubileumattractie inwerken zou ik het geen schandaal vinden dat dat inkomplan wordt opgeborgen.

  11. #11

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het entre gebied is voor dit park in mijn ogen niet zo belangrijk. je passeert er s'morgens een s'avonds voor in en uit het park te gaan. voor de rest loop je rond de vijver.

  12. #12

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik zag nochtans wel graag een upgrade van het inkomgebied met een restaurant dat na parksluiting open blijft, en eventueel een hotel in de toekomst. Los daarvan heeft ziet het er allemaal ook niet meer zo heel fris uit. Slopen die handel zou ik zeggen.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

  13. #13

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik kan je er in vinden een restaurantje na de openingen is steeds leuk. Echter het is niets waar je speciaal voor komt. in mijn ogen is de rest van het park nu prioritair. Daarmee wil ik niet zeggen dat ze geen onderhoud moeten doen.

  14. #14

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het inkomgebied geeft een eerste én laatste indruk. Dus toch wel belangrijk.

  15. #15

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Een restaurant dat vrij toegankelijk is aan de inkom heeft geen nut. Je komt daar alleen als je naar Walibi of Aqualibi gaat, dus kan je die restaurants evengoed integreren in de parken. De site is geen Tivoli Gardens of Liseberg, waar wel veel passanten zijn. Niemand gaat speciaal naar Walibi rijden (en parking betalen) om enkel op restaurant te gaan.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  16. #16

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Misschien niet om gasten aan te trekken die enkel komen om iets te eten. Maar je kan bijvoorbeeld wel een restaurant voorzien dat zowel van in het park als van buitenaf toegankelijk is. Zodra het park sluit, sluit je ook die toegang van het restaurant en kan je nog wel gasten blijven bedienen. Als dit alles nog eens te combineren valt met een toegang naar Aqualibi, lijkt mij dit wel interessant.
    Wanneer het toch geen succes zou zijn verlies je niets, het restaurant kan dan zonder aanpassingen enkel langs de parkzijde open blijven.

  17. #17

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Misschien niet om gasten aan te trekken die enkel komen om iets te eten. Maar je kan bijvoorbeeld wel een restaurant voorzien dat zowel van in het park als van buitenaf toegankelijk is. Zodra het park sluit, sluit je ook die toegang van het restaurant en kan je nog wel gasten blijven bedienen. Als dit alles nog eens te combineren valt met een toegang naar Aqualibi, lijkt mij dit wel interessant.
    Wanneer het toch geen succes zou zijn verlies je niets, het restaurant kan dan zonder aanpassingen enkel langs de parkzijde open blijven.
    Het kan werken ja, maar als je de bezoekers 's avonds wil laten eten, zouden ze beter van die 18 uur als sluitingstijd vanaf proberen te geraken. ik weet dat het in het milieuplan staat, maar hoe het park de laatste tijd aan het groeien is, is 18 uur tijdens zomerse weekends toch wel vroeg. Als ze tot 19 of 20 uur open blijven, blijft iedereen 's avonds ook nog eens eten (= extra inkomsten).

    Ik vraag me ook af als de bezoekers van Walibi op nog een restaurant zitten te wachten. Bij Dalton Burger is het telkens erg druk, terwijl Delicious opvallend weinig populair is. De self-service in het Cowboydorp sluit vaak al vroeg (een paar jaar geleden sloot dat telkens om 14-15u). Dit jaar is het pizzarestaurant enkel met Halloween open geweest (en wat mij betreft mogen ze die all-in formule behouden). Met nóg een nieuwe restaurant, lijkt het me een beetje too much.

    Ik kan begrijpen dat die nieuwe inkomzone terug in de koelkast staat
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  18. #18

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Toverland heeft een restaurant dat na parksluiting open blijft. En dat ligt midden in het park. Dus op zich hoeft het niet eens aan de inkom te liggen (al is dat wel handiger natuurlijk). Hoe goed het daar werkt heb ik (nog) niet kunnen ervaren, maar persoonlijk vind ik het wel heel interessant. Mijn volgende bezoek aan TVL ga ik er zeker gebruik van maken (als het tenminste open mag vanwege corona). Hetzelfde heb ik ook al eens in AT gedaan. Maar ook bijvoorbeeld EP trekt na sluiting nog veel gasten naar het resort voor de restaurants.

  19. #19

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Geen lockdown, amper nog coronaregels, hopelijk geen extreem weer ... Wie dacht dat in 2022 het pretparkseizoen eindelijk nog eens normaal en in full force van start zou kunnen gaan, moet niet alleen bedenkelijk naar De Panne kijken.

    De schaarse en in meerdere opzichten afstandelijke ’omwonenden’ hebben voorlopig juridisch gelijk gekregen in hun klacht tegen te veel lawaai. Een permissie die recente attracties faciliteert, werd (tijdelijk) ingetrokken. Haal maar je schoolcursus Frans boven of schakel de translatie-functie in.

    https://www.rtbf.be/article/annulati...hares-10942194
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 25-02-22 om 07:17.

  20. #20

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Dat is slecht nieuws... Hopen dat er toch voor parkopening een oplossing uit de bus komt!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •