X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik zie daar ook opstaan "Development October 2016"... Dus dan mogen ze zich wel gaan haasten Bij deze, hoeveel geloof moet je er weer aan hechten. Bij Walibi is alles eerst zien en dan geloven... Dat is het omgekeerde dan Phantasialand, daar is het eerst een bouwput zien verschijnen en eerste baanonderdelen alvorens animaties of info wordt vrijgegeven. Hier zie ik altijd mooie animaties en plannen, maar weinig bouwputten

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Ik zie daar ook opstaan "Development October 2016"... Dus dan mogen ze zich wel gaan haasten Bij deze, hoeveel geloof moet je er weer aan hechten. Bij Walibi is alles eerst zien en dan geloven... Dat is het omgekeerde dan Phantasialand, daar is het eerst een bouwput zien verschijnen en eerste baanonderdelen alvorens animaties of info wordt vrijgegeven. Hier zie ik altijd mooie animaties en plannen, maar weinig bouwputten
    Ik zei dan ook dat er veel tekeningen bij zaten van Walibi Rhône-Alpes, dat gaat dus over hun nieuwe monorailattractie die dit jaar geopend is... Helemaal geen valse beloftes dus.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •