X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    En heeft Compagnie des Alpes dan weinig gedaan voor de parken in zijn eerste 5 jaar? Ik vind persoonlijk dat dat nogal meevalt hoor. In 2006 werd toen vooral de horeca onder handen genomen. Jammer trouwens dat daar niet té veel meer van overblijft. Maar in 2007 kregen Calamity Mine en Radja River plots een totale renovatie, wat toen écht verschrikkelijk nodig was. In 2010 was half Walibi plots een bouwwerf, met vernieuwingen in restaurants, schilderwerken aan attracties die ook dringend tijd werden, bij Radja River werden rotsen grondig vernieuwd en stond half in stellingen. Ik geloof dat er toen op één winter meer onderhoud gebeurd is in het park dan tijdens de periode van 2001 tot 2009.
    Zoals je het nu uitlegt, klinkt het alsof de 'schade' die Six Flags achterliet puur oppervlakkig was. In de eerste jaren van CdA waren er ook niet bepaald weinig storingen, of moet ik je nog eens aan 2011/2012 herinneren ? Het dan maar afschuiven op het beleid van CdA, zoals het volgens jou te wijten was aan Six Flags? Het kan goed zijn hoor, maar ik neem het toch met een korreltje zout. Je zegt dat het hele park verloederd was toen CdA het kocht, maar meer dan de helft van de attracties was nog zo goed als nieuw tegen dan.

    Opknappen van zaken die opgeknapt moeten gedaan worden is standaard onderhoud, punt. Dat is niet iets dat op het CV van CdA moet staan als zijnde een 'mooie ontwikkelingen van het park'. Die waren er de eerste jaren gewoonweg niet.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Opknappen van zaken die opgeknapt moeten gedaan worden is standaard onderhoud, punt. Dat is niet iets dat op het CV van CdA moet staan als zijnde een 'mooie ontwikkelingen van het park'.
    Dat klopt, maar ik heb -net als K-ToF- de indruk dat CDA nog heel wat schade in te halen had, waardoor dit meerdere jaren in beslag genomen heeft. Ook de naam van "park met gesloten/kapotte attracties" dateert van het Six Flags tijdperk. En ik denk dat daar de laatste jaren wel een duidelijke evolutie in te zien is.

    Ik ben alvast benieuwd naar wat Walibi nog in petto heeft. Met Pulsar zijn ze volgens mij wel de juiste weg ingeslagen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •