X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    had ik dit geweten had ik snel nog een nieuwe gekocht voor het seizoen gedaan was, nu kan ik deze winter niet naar Plopsaland met korting...
    Op het einde van het seizoen, althans enkele weken daarvoor kon je al geen abonnementen meer kopen vanwege de aankomende veranderingen.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Op het einde van het seizoen, althans enkele weken daarvoor kon je al geen abonnementen meer kopen vanwege de aankomende veranderingen.
    We hadden het er deze middag toevallig nog over dat de Golden Passen op een paar jaar tijd van 80 naar 99 euro gestegen waren in 2016, wat in 2017 gelijk bleef, en dat Bellewaerde wellicht het Aquapark speciaal bouwde als excuus om over die 100 euro-grens te gaan. Maar ze gaan het dus anders oplossen, logisch, anders moesten ze nóg een jaar op 99 euro blijven, want dat Aquapark opent maar in 2019.

    Haha nee, even serieus, ben benieuwd wat het wordt. Hopelijk blijven de prijzen wel schappelijk en de voordelen even interessant, ik heb er altijd al veel aan gehad.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •