Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
Tha, zie ik mijn eigen facebook berichten hier plots verschijnen zeg.
Inmiddels overigens nog geen respons vanuit Waver, ondanks 3 reminders via mail, facebook messenger e.d
Tjah, dan gaan we Konda maar niet testen. Onze funcard van Plopsa lopen nog tot einde juni, maar als ze daar helaas geen oplossingen voorzien voor mensen met kortingsbonnen of andere vormen van reeds aangekochte tickets/vouchers om ook een reservatie te kunnen maken, dan gaan we echt niet voor de lol ernaartoe rijden. Ik heb er geen problemen mee dat de regeling daarvoor wat anders is dan een regulier online gekocht dagticket, maar ze moeten daar toch ook begrijpen dat mensen niet dag na dag "op goed geluk" gaan oprijden in de hoop dat de capaciteit dan niet bereikt zal zijn.
Nochtans heel simpel op te lossen met een online reservatiesysteem zoals Bobbejaanland vorig seizoen reeds hanteerde. Jammer. Wij stellen even uit en aanzien hoe het de komende maanden loopt daarzo, maar aangezien wij beiden ma-vr werken en enkel in het weekend kunnen, is de kans voor ons te groot dat we oprijden en ter plekke voor een "park complet" staan.
We hebben dit vandaag bij Walibi nagevraagd want personen met een abo kunnen mensen meenemen met serieuze korting, maar dit online niet reserveren dus vroegen we ons af hoe we dit wel moesten doen. Blijkbaar kan je dit alleen aan de kassa op de dag zelf doen. En hoe het dan zit met de verplichte reservatie? Is enkel nodig dan voor de abohouder. Dus ook als het uitverkocht is kan je met een abo nog extra tickets kopen en die persoon kan dan mee binnen, aldus Walibi.