X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Een thrillride? Daar heb ik nog niets van gehoord, iemand anders wel? Benieuwd met wat ze ons nog gaan verrassen. Verder wordt er ook een nieuwe glijbaan aangekondigd wat volgens mij ook nog niet geweten was voor zover ik wist!
    Klopt ja vroeg mij ook af wat die thrillride zal zijn. Misschien in het deel aan de flashback of op het nieuwe pad naar de weerwolf, over die delen werd weinig naar buiten gebracht.

    De Squads stunts flight komt trouwens te staan in het gebied van de nieuwe mega coaster. Dit kun je op de concept arts zien als je goed kijkt.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    Klopt ja vroeg mij ook af wat die thrillride zal zijn. Misschien in het deel aan de flashback of op het nieuwe pad naar de weerwolf, over die delen werd weinig naar buiten gebracht.

    De Squads stunts flight komt trouwens te staan in het gebied van de nieuwe mega coaster. Dit kun je op de concept arts zien als je goed kijkt.
    Leuk allemaal! Attracties die nog niet aangekondigd zijn en naast de nieuwe attracties ook attracties die van plaats veranderen, er zal écht heel wat veranderen daar!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •