X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    2019: kinderzone wordt opengewerkt, met nieuwe kiddiecoaster, waarschijnlijk coccinelle
    Dit klopt niet helemaal. Coccinelle zal verdwijnen van de huidige locatie en later ergens anders in het park opnieuw worden opgebouwd (normaal bij de Weerwolf), maar de nieuwe kiddiecoaster in de kinderzone is weldegelijk een nieuwe achtbaan. Het gaat daarbij om een instapcoaster voor de allerkleinsten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    de voormalige plaats van Tornado/Vertigo is trouwens niet belicht en wordt dus ook niet gebruikt in deze plannen. Dit is toch een vrij aanzienlijke zone, die loopt van Calamity Mine tot Weerwolf (ok, de Dijle kronkelt daar wel veel, maar dat is gemakkelijk op te lossen). En die is vrij centraal in het park gelegen. Zal dit dan de plaats zijn voor de attractie in 2022/2023?
    Ik geloof dat die zone voor nóg later gereserveerd wordt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Is er iets gezegd geweest over de mascotte? Want op de concepten kan ik niet goed zien of de kangoeroe daar ergens aanwezig is.
    De mascottes blijven gewoon de mascottes van Walibi. Het verhaal draait niet meer rond hen, maar ze verdwijnen zeker niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Mij lijkt het dat de site van de Vertigo ook gebruikt gaat worden om de megacoaster enkele bochten te laten nemen. Zo'n megacoaster heeft toch wat plaats nodig om een keerbocht aan te leggen. Steikem hoop ik op een Intamin of Vekoma. Op de megacoaster van EP verkreeg ik enkele jaren geleden nu niet zo'n grote kick.

    Wat ik me ook afvraag is, ofdat er ook attracties gaan verdwijnen?
    De zone van Vertigo zal niet gebruikt worden voor de megacoaster, want die komt te liggen op een stuk dat totnogtoe niet tot het park behoort.

    De enige attractie die zal verdwijnen (volgens de huidige plannen) is de parktrein. Op de plaats waar het spoor nu voor Aqualibi loopt zal bijvoorbeeld een pad aangelegd worden. Er is geen plaats meer voor de parktrein, maar dat is maar een klein verlies. Coccinelle verdwijnt eventjes uit het parkbeeld, maar die keert op een andere plaats in het park wel terug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Weetje wat er mij opvalt aan de concept art van de coaster? Ik vind hem gelijkaardig aan Expedition Geforce. Geen idee als het gewoon een interpretatie van een coaster is of echt al de lay-out...
    Die concept art is nog maar voorlopig, en ik zou mij daar dus nog niet op vastpinnen. Uiteindelijk zal die coaster pas over 4 jaar openen, dus die lay-out en de exacte thematisering liggen nog niet vast.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pretparkfan_2 Bekijk Berichten
    Die concept art is nog maar voorlopig, en ik zou mij daar dus nog niet op vastpinnen. Uiteindelijk zal die coaster pas over 4 jaar openen, dus die lay-out en de exacte thematisering liggen nog niet vast.
    Ik denk echter wel dat ze er al mee bezig zijn. Hoeveel tijd heb je nodig om een mega coaster te bouwen van eerste gesprekken tot opening?

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik denk echter wel dat ze er al mee bezig zijn. Hoeveel tijd heb je nodig om een mega coaster te bouwen van eerste gesprekken tot opening?
    Ze zullen er inderdaad wel mee bezig zijn, maar het is niet nodig om al 4 jaar op voorhand een bouwer vast te leggen, althans niet voor dit soort projecten. Volgens mij zullen verschillende bouwers wel voorstellen gedaan hebben, maar of Walibi al echt gekozen heeft, dat betwijfel ik.
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •