Ik heb er ook echt geen flauw idee van wat men hiermee wil bedoelen. Er komt een metamorfose van het park en 70% van het park zal er anders gaan uitzien.

Het enige waar ik dan aan denk, is de rebranding van Walibi in 2011. Ondertussen is het wel duidelijk dat heel die Music Battle voor geen millimeter van grond is gekomen, desondanks de forse investeringen die men heeft gedaan. En het park is de afgelopen jaren, toen er nog hoop was dat dat concept zou aanslaan, redelijk veranderd qua uiterlijk. Misschien doelt men dan dat het park terug zijn oude vorm terugkrijgt, zonder al dat flashy gedoe, luid gedreun én...misschien komt de oude mascotte dan terug?

Dat er meerdere nieuwe attracties gaan volgen, daar ben ik van overtuigd. Met Pulsar heeft het park onverwachts een regelrechte topper binnen gehaald en het park gaat eindelijk nog eens over de tongen. En deze keer niet als dat park dat nooit investeert. Walibi Belgium is ook terecht trots op Pulsar en bezoekersaantallen bleken vorig jaar netjes geklommen te zijn. Ik gok op een nieuwe attractie voor 2018. En ik denk ook niet dat het meteen een kleintje zal zijn.

Ik ben alvast enorm benieuwd!