X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik weet niet of een grote show iets is dat Walibi nodig heeft. Alle recentelijke shows in het theater vielen nogal tegen. Tenzij ze zoiets misschien extern laten doen, maar dat zal wel serieus wat kosten. Waar ze wel goed in zijn, zijn avondshows, maar daarvoor is het park te weinig open tot de duisternis valt.

    Ben wel eens benieuwd naar het entertainment, maar hou mijn verwachtingen laag. Het zou wel tof zijn mochten er meer zomernocturnes komen. Exotic World en Karma World zijn ideale zones voor entertainment tijdens de zomer.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik weet niet of een grote show iets is dat Walibi nodig heeft. Alle recentelijke shows in het theater vielen nogal tegen.
    Of je het nodig hebt en of je het deftig kan zijn natuurlijk twee verschillende dingen.

    Naar mijn mening is elk park gebaat bij één of meerdere goede shows. Zo'n dingen hebben een enorme capaciteit en bezoekers zijn gelijk een half uur blij eerder dan de klassieke anderhalve minuut of drie die je uit een attractie haalt. Walibi heeft bovendien de infrastructuur!

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Of je het nodig hebt en of je het deftig kan zijn natuurlijk twee verschillende dingen.

    Naar mijn mening is elk park gebaat bij één of meerdere goede shows. Zo'n dingen hebben een enorme capaciteit en bezoekers zijn gelijk een half uur blij eerder dan de klassieke anderhalve minuut of drie die je uit een attractie haalt. Walibi heeft bovendien de infrastructuur!
    Helemaal mee eens. Elk goed park heeft een grote show nodig, maar die moet dan ook wel goed uitgewerkt worden. Als je echt op niveau wilt spelen heb je wel al heel snel een groot indoor theater nodig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •