Met de huidige ingang zie ik ook weinig problemen, maar met een opener plein kunnen ze volgens mij vooral Aqualibi meer visibiliteit geven. Op dit moment moet je nog voor de huidige inkomzone al naar links lopen. Ik vermoed dat dat wel een belangrijke is in deze aanpassing.

Ergens was ik wel wat teleurgesteld dat er voor volgend jaar niet speciaals aangekondigd werd, enkel dat er wellicht veel georganiseerd zal worden voor de 45e verjaardag van het park... Een nieuwe attractie of nieuwe inkom leek me dan toch ook een mooi geschenk. Anders hadden ze beter de 2 nieuwe zones van dit jaar kunnen spreiden over 2 jaar.

Volgend jaar was het inderdaad de Western Zone, waar ze dit jaar wel al een nieuw backstage gebouw geplaatst hebben. De doorgang is nu wel weer open, maar het gebouw zag er nog steeds ruwbouw uit. Hopelijk wordt dit wel verder aangepakt, zodat het volgend jaar beter oogt en wachten ze hier niet nog enkele jaren mee.

De zone van de nieuwe achtbaan lijkt alvast wel al wat werken achter de rug gehad te hebben, want hier zijn toch wel al wat bomen gekapt. Vermoedelijk krijgt deze nu de eerste prioriteiten.

Waar komt het gerucht vandaan dat de havenzone geschrapt werd? Dit is voor mij ook het eerste dat ik er nu van hoorde?

Tenslotte nog even over de winteropening: ik ben fan! Het Halloween event is al best groot, en hier zijn ze inderdaad heel sterk in, dus liggen de verwachtingen ook wel hoog voor een wintervariant