Kom jongens, hou het hier een beetje gezellig. Het is een discussieforum, geen scheldpartijtje

Wat Pulsar betreft, ik ben fan. Ik vind het persoonlijk echt een schitterende attractie. Dat je Pulsar geen leuke attractie vindt, kan ik appreciëren. Iedereen heeft ten slotte zijn eigen mening. Maar het is wel zo dat - zeer algemeen gezien - Pulsar zeer goed scoort en al diverse prijzen heeft gewonnen.

Wat ik het strafste van allemaal vind, is dat er nog steeds mensen zijn die zitten te zagen over "het feit dat Walibi 13j geen nieuwe attractie heeft geopend". Dat mag dan nog zo zijn (ondanks andere vernieuwingen), dat is toch gewoon verleden tijd? Ik vind het ongelofelijk dat mensen daarover blijven zagen, terwijl het park ondertussen een plan heeft bekend gemaakt met 10(!) nieuwe attracties. Dat Pulsar geen goede attractie is na 13j "stilte", vind ik eerlijk gezegd ook maar een zwak argument. Zoals reeds aangehaald wordt Pulsar doorgaans ontvangen als een topattractie. Ten tweede (stel dat je geen fan zou zijn van Pulsar), het park moet toch ergens beginnen...