Hahahaha, Walibi Waver is nu wel kampioen in boomerang attracties :-D Is wel grappig.

Ik heb inderdaad geen recente Vekoma's gedaan. Noem er mij dan eens één op? Pas op, Space Mountain vind ik wel heel goed en dat is ook een Vekoma. Er komt natuurlijk ook wel wat theming bij kijken... maar toch, zeer leuke baan!

Wat ik bedoel is dat ze in Walibi Waver alle standaard vekoma stuff hebben staan dat eind jaren 90 even leuk was, maar niet top! Weerwolf is leuk, maar verre van één van de betere woodies. Vampire is leuk, maar de B&M Inverted banen zoals Black Mamba en Oz'Iris zijn lichtjaren beter. Dus ik ben echt oprecht benieuwd naar die grote rollercoaster en ik hoop ook Intamin (Of B&M maar dat is ijdele hoop).

Alle, je mag niet vergeten dat Walibi in Waver in jaren 90 en Six Flags begin jaren 2000 één van de toonaangevende thrillparken in de omstreken was, misschien zelfs Europa!! Maar véééél andere parken hebben ondertussen zoveel investeringen in nieuwe rollercoasters gedaan, dat Walibi Waver nu lichtjaren achterop hinkt ipv toonaangevend te zijn.