X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 9 van de 33 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 180 van de 648
  1. #161

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Na snel de concept arts te bekijken valt me op dat er op alle twee Festival City staat, zouden wij ook iets krijgen zoals men in walibi Rhône-Alpes gaat bouwen?

  2. #162
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Hoera! Geen kassa's meer.

  3. #163

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Zou dit fout getekend zijn? Of zou er een systeem komen puur met automaten als budgetcut??

  4. #164

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Zou dit fout getekend zijn? Of zou er een systeem komen puur met automaten als budgetcut??
    Ik denk dat ze op het binnenplein zullen komen. Zou eigenlijk wel cool zijn zo zelfstandige kassas vermits je dit nu ook meer bij supermarkten ziet of treinstations. De ticketboots zouden dan ook info kunnen geven over promoties en actuele wachttijden geven in het park. Ik zou het stap vooruit vinden.

  5. #165

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    Ik denk dat ze op het binnenplein zullen komen. Zou eigenlijk wel cool zijn zo zelfstandige kassas vermits je dit nu ook meer bij supermarkten ziet of treinstations. De ticketboots zouden dan ook info kunnen geven over promoties en actuele wachttijden geven in het park. Ik zou het stap vooruit vinden.
    Tv schermen aan de kassa's kunnen toch ook info geven? Ik zou het niet perse een vooruitgang vinden om Kassa's te schrappen. Misschien een automaat of vier als extra. Maar om ze nu bijvoorbeeld allemaal weg te halen en dan mensen met een abonnement van een ander park via een infobalie te sturen om misbruik daarop te voorkomen... Kweet het zo niet. Ook tickets voor -1.40m kunnen daar dan moeilijk op verkocht worden, aangezien zoiets toch ook ietwat fatsoenlijk gecontroleerd moet worden etc. Of ik zie de oplossingen voor die dingen natuurlijk gewoon niet. Dat kan ook.

  6. #166

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Zoals in ons artikel reeds te lezen was, zal het inkomplein achter de huidige toegangspoort publiek toegankelijk worden (dus zonder inkomticket bereikbaar) en zal de ingang nieuwe ingang naar Aqualibi en Walibi zich op dat plein gaan bevinden. De kassa's zullen dus waarschijnlijk ook daar komen te liggen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #167

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik zou het niet slecht vinden mochten ze voor de heropwaardering van de Oosterse zone rond Cobra voor dezelfde stijl gaan als het Sindibad-Park in Marokko (dat deels uitgebaat word door CdA en de tagline 'by walibi' heeft):



    Zou dit trouwens ook niet van de ontwerper van CdA afkomstig zijn?

  8. #168
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    WOW! Dat zou schitterend zijn!

  9. #169

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Op de concepts is wel iets gelijkaardigs te zien hé. Zou best wel kunnen dat het sterk in de buurt ga komen ja.
    Je vois la vie en des biscuits.

  10. #170

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    De Oosterse zone zou toch gethematiseerd worden naar Bollywood? Dat dacht ik toch gehoord te hebben op de presentatie, of stond in het artikel. Het is me bijgebleven omdat ik dit een zeer origineel thema vond eigenlijk, maar ik kan me ook vergist hebben hoor...

  11. #171

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    De Oosterse zone zou toch gethematiseerd worden naar Bollywood? Dat dacht ik toch gehoord te hebben op de presentatie, of stond in het artikel. Het is me bijgebleven omdat ik dit een zeer origineel thema vond eigenlijk, maar ik kan me ook vergist hebben hoor...
    Ik dacht dat dit enkel het geval was voor de nieuwe indoorattractie?
    Laatst gewijzigd door Ignace; 10-07-17 om 16:01.

  12. #172

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Als ze ook maar half het niveau kunnen hanteren als Bollywood Park in Dubai kan dit een fantastisch thema zijn. Maar dan zouden ze inderdaad het groter moeten aanpakken dan enkel een kinderspeeltuin.

  13. #173

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als ze ook maar half het niveau kunnen hanteren als Bollywood Park in Dubai kan dit een fantastisch thema zijn. Maar dan zouden ze inderdaad het groter moeten aanpakken dan enkel een kinderspeeltuin.
    Als je de foto's ziet dan zou dit inderdaad super zijn, al vrees ik dat het budget wel minder zal zijn...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik dacht dat dit enkel het geval was voor de nieuwe indoorspeeltuin?
    Kan ook, dat weet ik niet meer zeker.

  14. #174

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Als je de foto's ziet dan zou dit inderdaad super zijn, al vrees ik dat het budget wel minder zal zijn...
    Natuurlijk. Het niveau van Dubai verwacht ik eigenlijk in geen enkel Europees park. Vandaar: "Half het niveau". Dan mogen we namelijk nog steeds niet klagen.

  15. #175

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik heb ergens trouwens horen waaien dat het park voor de megacoaster in 2021 aangeklopt zou hebben bij Mack, Vekoma en B&M.
    Tuurlijk, het is een gerucht, maar ik dacht...ik deel het eventjes!

  16. #176

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ik heb ergens trouwens horen waaien dat het park voor de megacoaster in 2021 aangeklopt zou hebben bij Mack, Vekoma en B&M.
    Tuurlijk, het is een gerucht, maar ik dacht...ik deel het eventjes!
    Jean-Christophe Parrent zij dat het Intamin, Mack en Vekoma was. Ik weet niet sie jouw bron is, maar een B&M zou ik echt niet op hopen ...

  17. #177

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Het is vrij normaal dat een park bij meerdere bedrijven gaat aankloppen voor zoiets. Welke dat precies zijn zullen we wellicht nooit 100% weten, maar gezien WB geen ervaring met B&M heeft is het niet gek om ook eens na te vragen wat zoiets voor hun zou gaan kosten.

    persoonlijk hoop ik nog het meeste op een Intamin. Van die banen weet je dat ze origineel zijn, veel variatie en goede airtime hebben. Vekoma zou ik - na hun concepten voor Polen - het project zeker ook toevertrouwen. Een megacoaster van B&M zit ik écht niet op te wachten (dat bedrijf moet zich bezig houden met alles waarbij je niet boven de rails zit) en een versie van mack is alleen goed als ze Intamin als voorbeeld nemen, waar ik met de kennis en ervaring van Walibi sterk aan twijfel (die bestellen immers de baan).

    Het meest realistische zal Mack zijn omdat deze doorgaans simpelweg het goedkoopste is.

  18. #178
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Jean-Christophe Parrent zij dat het Intamin, Mack en Vekoma was. Ik weet niet sie jouw bron is, maar een B&M zou ik echt niet op hopen ...
    En waarom zou jij het wel weten, en K-Tof niet?

  19. #179

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    En waarom zou jij het wel weten, en K-Tof niet?
    Waarschijnlijk omdat hij net zegt dat Jean-Christophe Parrent hem vertelde wat de opties waren. Mocht je het niet weten (wat perfect kan) is dit de directeur van het park...

  20. #180
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Iedereen kan zeggen dat de directeur dat verteld heeft he. Ik wacht wel tot er officieel iets gezegd wordt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •