Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Je hebt geslaagde grappen en onderbouwde kritiek, en je hebt ...

En wat is het probleem eigenlijk? Ik zal maar mezelf verdedigen aangezien ik me geviseerd voel, als je al scheef bekeken wordt omdat je contact hebt met bepaade mensen, dan is dat dan maar zo. Het zijn trouwens ook maar mensen, dus heus geen schrik hebben om starstruck te worden. Net alsof ik dat argument weerleg om anderen de mond te snoeren.

Achja, ik voeg er niet veel meer aan toe, misschien kun jij eens een zinnig statement geven voor de verandering. Anders, ONTOPIC.
Wat brengt deze post ook ERG veel bij aan het topic trouwens. Veel blabla, weinig inhoud. Geen wonder dat je je geviseerd voelt.

Walibi is verbeterd de afgelopen jaren, dat klopt. Het is een pak netter geworden, het meeste personeel probeert Nederlands te spreken enz...
Maar als ik durf te stellen dat Walibi een park is waar al genoeg "vooruit-achteruit-coasters" staan, dan is het kot te klein. Nochtens staan er zo drie. Als ik durf te zeggen dat er nu wel al genoeg Vekoma-staat, dan is het hier ook spel... terwijl er intussen ook 4 staan.

Het mag allemaal iets spectaculairder... Een nieuw themagebied: okee... maar dan hopelijk iets dat deftig afgewerkt is en geen halfslachtig gedoe zoals de omgeving van Cobra/Radja River, Vampire of nog erger: het FlashBack-gebied. In 2017 mag het allemaal iets meer zijn toch. Een familiepark als Phantasialand verpakt alles in heerlijke thema's en daar is tegenwoordig méér thrill te vinden dan in onze eigen Walibi. Sommige mensen vergeten dat de thrillseekers van 30 jaar geleden intussen zélf pubers in huis lopen hebben, en dat papa en/of mama ook graag eens meegaat op een stoere achtbaan. In Amerika en Duitsland stappen zelfs bejaarden in thrill-achtbanen.
Enkel in België moet wéér eens de kaart "van de familie" getrokken worden, en liefst met tamme baantjes en attracties.
En op de nieuwe thrillcoaster, daar is nog 5 jaar op wachten (6 jaar tegen dat die écht zal geopend worden, zoals gewoonlijk)... en daar zijn sommigen hier superblij om.

Tsjah, in het land der blinden is éénoog koning.

(Voilà, dat is al iets onderbouwder dan jouw post, die niet verder komt dan uitschelden)