Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
Pulsar bvb is idd een leuke nieuwe attractie, maar het is de zovééélste die "vooruit-achteruit gaat op hetzelfde traject", en de zovéélste die het stinkende water op je kledij uitstort.

Nu kan er een hele discussie over "het water is niet vuil" of "de beleving van Pulsar is anders"... maar dat de bezoekersaantallen niet meteen explodeerden en dat er een lang stuk overbodige wachtrij bij de attractie is, zegt ook veel.

Walibi blijft een park dat ferm verbeterd is, maar dat voorlopig nog steeds enkel tijdens de Halloweenperiode de moeite is.
Chloor gebruiken mag in dit geval nu eenmaal niet. Ik denk dat je ook een van de zeer, zéér zeldzame bezoekers gaat zijn die een probleem gaat maken over de kwaliteit van het water. Het is trouwens een meer, dat onderhoudt en 'zuivert' zichzelf.

Wat betreft dat het de zoveelste shuttlecoaster is en dit de bezoekers zou opvallen waardoor het niet veel bezoekers zou aantrekken is toch ook de reinste onzin?! Pulsar is de populairste attractie en heeft het park effectief laten zien dat investeren loont. Ik vraag me zelfs af vanwaar jij haalt of hun bezoekersaantallen gestegen zijn of niet, want CDA is een beursgenoteerd bedrijf en kan die cijfers niet bekend maken. Met het lange stuk bedoel je het 'buitengedeelte'? Dit heb ik inderdaad nog nooit zien vol staan, maar dat is niet zó een groot stuk als wat jij doet uitschijnen.

Ik kan me elke keer opnieuw een hele dag zonder probleem vermaken in Walibi Belgium, er zijn genoeg verschillende attracties en zeker geen slechte.