X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Ik snap die buren wel... Ze wonen idd naast een pretpark, maar als ze er in pakweg 1980 gingen wonen, dan konden ze niet weten dat er ooit coasters tot 70 meter de lucht zouden ingaan waarbij mensen dan binnenkijken in hun achtertuintje. Om over het gegil en overdreven getier va pubermeisjes nog maar te zwijgen.

    Natuurlijk zijn jhier wel technische oplossingen voor, maar stel je voor dat er over een jaar of 15 attracties komen die je 25 meter onder de grond een traject laten afleggen, moeten die mensen dan ook maar leven met het gedaver dat dergelijke attractie met zich meebrengt. Je weet nooit welke attracties ze binnen 20 jaar uitgevonden zullen hebben.
    Nice wordt hij 70 meter hoog, nooit verwacht!

  2. #2
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nice wordt hij 70 meter hoog, nooit verwacht!
    We mogen hopen he.

    Het blijft trouwens héél erg stil rond de betweters hier die vertelden "dat er op de plaats van het reuzenrad 1.000% zeker een SkyFly zou komen...

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    We mogen hopen he.

    Het blijft trouwens héél erg stil rond de betweters hier die vertelden "dat er op de plaats van het reuzenrad 1.000% zeker een SkyFly zou komen...
    Ik kan je alvast met klem bevestigen dat een Sky Fly zeker niet behoord tot de toekomstige investeringen.

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    We mogen hopen he.

    Het blijft trouwens héél erg stil rond de betweters hier die vertelden "dat er op de plaats van het reuzenrad 1.000% zeker een SkyFly zou komen...
    Ik zie trouwens ook nergens mensen zeggen dat ze 100% zeker zouden zijn dat er een skyfly zou komen hoor? Dat was gewoon een gedachtegang van sommigen in het begin van het topic hier, meer niet.

    Ik zie niet goed in waar deze uithaal vandaan komt eigenlijk? Vond je niks meer om negatief over te doen?
    Je vois la vie en des biscuits.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    We mogen hopen he.

    Het blijft trouwens héél erg stil rond de betweters hier die vertelden "dat er op de plaats van het reuzenrad 1.000% zeker een SkyFly zou komen...
    Aangezien je op mij replyd voel ik me aangesproken, terwijl ik nooit gezegd heb dat er een Sky Fly zou komen, in tegendeel zelfs ik heb altijd gevonden dat zulke attractie een te lage capaciteit heeft voor Walibi...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •