Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
Zoiets kan ik enkel toejuichen. Een mooie wachtrij is altijd een goed begin voor een leuke attractie. Dit is wat mij betreft een top toevoeging voor een park als Nigloland! Ik heb nog altijd hoop dat ze ooit een Rapid River kunnen toevoegen (wat qua waterattractie altijd een gigantische meerwaarde is in mijn ogen en meestal een publieksfavoriet (al vind ik Hafema Rapids meestal ondermaats)), maar qua ruimte ben ik niet zeker of Nigloland daar werk van kan maken.

Ik kan alvast niet wachten terug te keren in 2021!
Op zich helemaal mee eens, maar ik denk inderdaad dat het qua ruimte beetje lastig is. Een rapid River laat zich relatief eenvoudig installeren als je een lege lap grond hebt. Later kan je er dan een deel park omheen bouwen (of gewoon beiden in één gang als je genoeg geld hebt).

Voor het huidige park zie ik eigenlijk maar één oplossing en dat is de rapid river bouwen op de plek van de mississippi steamer. Beter zou zijn als ze het bedrijf dat achter Canada zit kunnen over kopen. Dan krijg je een aardige lap grond erbij. Veel lawaai zal in die hoek niet gemaakt kunnen worden, maar al je de rapid river enigszins in de grond legt werkt dat prima als rivier door de zone qua thema en tegelijkertijd geluidsdempend naar de buren toe.