X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Kan ik met halloween nog een pretpark bezoeken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Jaa, laten we alle maatregelen opheffen ! Mensen letterlijk laten stikken in de gangen van ziekenhuizen op een deken en 15% van alle 80+'ers laten sterven. Moet je er wel ook bijnemen dat als je een auto-ongeval krijgt en je bent kritiek ze je in de auto zullen laten sterven en rechtstreeks naar het mortuarium brengen. Strak plan dit.

    De uitspraken die je doet zijn erg gevaarlijk voor de situatie waarin we momenteel zitten.

    1.Waar haal je die cijfers?
    2. Is de grondwet ineens niet meer belangrijk?
    3. Mag men op een forum nog schrijven dat men het niet eens is met een bepaalde beslissing, of gaan we de mensen dan lekker dictatoriaal belachelijk maken?

    Ik heb er begrip voor dat er verschillende meningen zijn over beslissingen, dat mensen in angst leven voor een virus, en andere mensen in angst voor hun economische situatie, of hun sociaal leven. En dat ze het moeilijk hebben.
    Maar ik begin het behoorlijk enerverend te vinden dat iedereen die ook maar een béétje zijn onvrede uit over bepaalde beslissingen, direct wordt weggezet als semi-moordenaar en de dood wordt toegewenst.

    Een beetje empathie en gezond verstand is nog steeds welkom, van àlle kanten en voor àlle meningen.

  2. #2

    Re: Kan ik met halloween nog een pretpark bezoeken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    1.Waar haal je die cijfers?
    https://nl.wikipedia.org/wiki/COVID-19

    Blokje mortualiteit, 14,8% bij 80+'ers

    Betreffende niet-covid-zorg, een stuk uit HBvL deze week:

    Ik ben bang als ik zie dat tot 20 procent van het personeel in Franstalige ziekenhuizen besmet is. De doorgaans gematigde Waalse minister-president Di Rupo zei dit weekend: “Misschien moeten we eerlang kiezen tussen zieken die we behandelen en anderen die we laten sterven.” Niet alleen tussen Covid-patie?nten overigens. De Waalse zorg in zijn geheel is binnen twee weken verzadigd. Wie een zwaar verkeersongeval heeft over de taalgrens wordt misschien niet meer behandeld, bij gebrek aan handen en bedden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    2. Is de grondwet ineens niet meer belangrijk?
    3. Mag men op een forum nog schrijven dat men het niet eens is met een bepaalde beslissing, of gaan we de mensen dan lekker dictatoriaal belachelijk maken?

    Ik heb er begrip voor dat er verschillende meningen zijn over beslissingen, dat mensen in angst leven voor een virus, en andere mensen in angst voor hun economische situatie, of hun sociaal leven. En dat ze het moeilijk hebben.
    Maar ik begin het behoorlijk enerverend te vinden dat iedereen die ook maar een béétje zijn onvrede uit over bepaalde beslissingen, direct wordt weggezet als semi-moordenaar en de dood wordt toegewenst.

    Een beetje empathie en gezond verstand is nog steeds welkom, van àlle kanten en voor àlle meningen.
    Ik heb het niet moeilijk en ik heb geen schrik. Maar zelfs de basisregels in vraag stellen heeft rechtstreeks de consequentie dat er meer doden vallen en is de oorzaak dat we nu met een hoop miserie zitten. Ik kan me vaak niet van de indruk ontdoen dat mensen die hier zo losjes mee omgaan of het allemaal maar zever vinden de ernst van de situatie niet begrijpen of willen begrijpen.

    Ik wens overigens niemand de dood toe, ik snap niet waar je dat vandaan haalt en vind dit best grof dat ik hiervan beschuldigd wordt.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 23-10-20 om 11:26.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •