X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 53

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Ben echt wel benieuwd hoe heel dat themagebied er nu zal uitzien en hoe nu de volledige lay out zal zijn van de nieuwe achtbaan, ben al blij dat ze gekozen hebben voor grotere treinen zodat de capaciteit wel goed zit.
    Al had ik daar geen schrik voor want de meeste attracties daar hebben wel een goede capaciteit. En als ik goed haar het filmpje gekeken is er inderdaad een tophat dus kans is groot dat er een lancering inzit.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2023: nieuwe achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Ben echt wel benieuwd hoe heel dat themagebied er nu zal uitzien en hoe nu de volledige lay out zal zijn van de nieuwe achtbaan, ben al blij dat ze gekozen hebben voor grotere treinen zodat de capaciteit wel goed zit.
    Al had ik daar geen schrik voor want de meeste attracties daar hebben wel een goede capaciteit. En als ik goed haar het filmpje gekeken is er inderdaad een tophat dus kans is groot dat er een lancering inzit.
    Capaciteit lijkt mij altijd wel een prioriteit voor de attracties die ze in EP zetten. Benieuwd vooral naar het themagebied

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •