X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [Efteling] Aquanura met een zachte G

    De Efteling werkt aan een nieuwe voorstelling van Aquanura, die volgende maand in premiere gaat. Deze Aquanuravoorstelling heet Aquanura met een zachte G, en bevat muziek uit de Efteling en van de bekende Nederlandse zanger Guus Meeuwis.

    Bron: de Efteling Blog


    Ik kreeg gisteren de eerste testbeelden doorgestuurd. Ik was niet zelf in het park, dus de kwaliteit is minder goed dan gebruikelijk. De muziek zal alleen in de speciale controleruimte te horen zijn geweest, en de fonteinen waren nog niet in gebruik, maar de verlichting is goed te zien. Ik vermoed dat dit het stukje van het nummer Brabant van Guus Meeuwis is, want de kleuren van de verlichting zijn de kleuren van de (Noord-)Brabantse vlag.


  2. #2

    Re: [Efteling] Aquanura met een zachte G

    De show is donderdag in premiere gegaan. Helaas mocht ik er niet bij zijn, dus ik ben vrijdag gegaan.



  3. #3

    Re: [Efteling] Aquanura met een zachte G

    Het werkt beter dan ik me had voorgesteld, al vind ik de spanningsboog van de show niet helemaal je dat. Het is wel nog beter dan de tweede efteling-symfonie, daar had ik echt het gevoel bij dat het om de spreekwoordelijke B-kant van de plaat ging.

  4. #4

    Re: [Efteling] Aquanura met een zachte G

    Ook de opname van de Efteling zelf gezien. Vind hem veel beter dan de DJ Tostie mix..

    Ik snap ook wel waarom ze willen eindigen met Brabant.. maar echt lekker knallen doet dat nummer niet (al komen ze er qua show nog goed mee weg). Het leukste stuk zit eigenlijk in het midden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •