Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Op zich zul je bij Rulantica een soort nieuwe "Hub" krijgen waar je prima het resort gedeelte kunt uitbreiden.

Anderzijds wil je liefst zo veel mogelijk volk door je uitgaansgebied heen laten gaan. Idealiter zou die dus de in/uitgangen van EP en Rulantica met elkaar verbinden, maar dat is nu niet bepaald meer een optie.

Ik kan me wel voorstellen dat de huidige parking van EP op de schop gaat. Dan krijg je een situatie zoals die ook bij diverse Disneys en Universals is: Volk moet door het uitgaansgebied heen om bij auto/OV/Hotel te komen en geeft dan automatisch ook al snel wat geld uit in zo'n gebied.
Waar ik al aan gedacht heb: een verwijdering van de parkeerplaats die er nu ligt en op die plaats inderdaad een uitgaanscentrum bouwen. Via bussen of zelfs eventueel een 2de monorail (onafhankelijk van de parkmonorail) kan je dan van Rulantica naar Europa-Park en het uitgaanscentrum. Dit is natuurlijk wel een grote kost.

Wat ook zou kunnen is, net zoals Disney en Universal in Californië, dat ze een parkeergarage bouwen en op de overgebleven ruimte een uitgaanscentrum ontwikkelen. Al zal dit misschien nog meer geld kosten...