Leuke TR! Het is inderdaad echt een heel mooi park met veel attracties voor groot en klein, alles is piekfijn onderhouden en zelfs de thematisatie is van een hoger niveau dan in de meeste parken.

Ik kan echter echt niet helemaal akkoord gaan met je bevindingen over Spatiale Experience! Dat vond ik echt een ver-schrikkelijk ding waar ik dan ook met knalblauwe knieën ben uitgestapt en mijn vriendin ook echt niet van genoten heeft! Toch nog een re-ride gegund omdat het toch een ‘classic’ is, maar wederom vond ik het echt toch niet aangenaam. Ik ben nochtans met 181 cm niet te groot ofzo. Die valtoren is geweldig, en inderdaad is ook Alpina Blitz geniaal.

Ik heb al meermaals gelezen dat velen een Mack Watercoaster verwachten waar nu gebouwd wordt, gelet op de extra uitgravingen die wel de vorm zouden hebben van waterbassins. Ook is bij de fabriek, waar de Mack baanonderdelen worden gemaakt, het gemoderniseerde tracktype voor een watercoaster gespot en gefotografeerd dus dit zou wel eens voor Nigloland kunnen zijn. Ik kan mij er ergens wel in vinden.