X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Plopsa Coo 6/08/2020

    Gisteren, maandag 10 augustus, ook Plopsa Coo bezocht en toen was het er heel kalm. Amper aanschuiven. De lijnen en bollen in fluo kennen we ondertussen al van in Plopsaland De Panne. Ik persoonlijk vind het wat teveel van het 'goede' maar voor kindjes is het waarschijnlijk wel nog leuker dan bijvoorbeeld gewoon maar een streep ... Ook hier weinig controle op ontsmetten van de handen: niet overal een pomp; en al zeker niet bij iedere uitgang. We zijn er aangekomen rond 11 uur en verbleven tot 15 uur. Voor enkel volwassenen is het park zeker niet dagvullend wanneer het er kalm is. Halvar is een heel leuk baantje tussen de bomen: perfecte setting. De zetellift wou ik zeker doen. Die duurde wel een tijdje maar het uitzicht bij het afdalen was heerlijk. Boven staat er iemand die vanop een perfect plekje een foto neemt. Heel prof gedaan maar 8,5 euro voor die foto vond ik er toch wat over. Daarna wilden we de Bobslee doen maar toen vielen er enkele druppels uit de lucht en we mochten niet naar boven. Veiligheid voorop. Alle begrip. Wel spijtig dat ik die niet heb kunnen doen. Horeca viel er goed mee. Het viel me daar op dat je bij een menu toch meer frieten krijgt dan in bijvoorbeeld Plopsaland De Panne. Of beeld ik mij dat in en was mn honger niet groot?
    Over het algemeen ben ik in ieder geval heel tevreden over het bezoek aan Plopsa Coo. Mooi parkje omdat die vooral op een unieke locatie ligt: Stavelot bij de watervallen van Coo die ik wat indrukwekkender had verwacht. De twee waterbekkens die je kon zien vanuit de lucht spraken meer tot mn verbazing.
    Laatst gewijzigd door Polletje; 11-08-20 om 11:07.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •