Leuk om nog eens een TR van Bobbejaanland te lezen!

Ook leuk dat het personeel zo goed voor de dag kwam: zoiets kan je dag inderdaad wel behoorlijk maken of kraken!

Ik stoor mij er op zich niet bijzonder hard aan als mensen de 1,5 meter niet respecteren, zeker niet als de rij van dienst onder de 15 minuten zit zoals bij de meeste attracties het geval leek te zijn. Ik denk dat het bij de meeste mensen ook volstaat om hen er nog eens aan te herinneren om die afstand te bewaren. De gewoonte om goed aan te sluiten in zo'n rij zit er vaak goed ingebakken en ik merk zelf op dat ik actief moet opletten die afstand te bewaren: als ik er niet meer over denk sluit ik gewoon aan.

Het park heeft wat mij betreft ook een bocht ingezet na de jaren van verval en verkeerde investeringen. Er zijn nog wel wat plekken waar de tand des tijds iets te zichtbaar zijn sporen heeft achtergelaten, maar het evolueert ten minste in de goede richting. Als ze nu iets meer all the way zouden gaan in de afwerking benaderd hun herwerking met Land of Legends zelfs de perfectie. Maar dan kijk je naar het zwarte standaard hekwerk en de blikken afwerking van de stations en besef je weer dat het op dat punt toch nog altijd 'net niet' is.