X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Sportoase - Groot Schijn Deurne] 2021

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Voor wat betreft te weinig ruimte in de slide toren: Jammer dat er geen foto van is, maar ik kan je alvast aanraden om Suntago beter niet te gaan doen als je ooit in Polen komt.
    Ik had nog nooit van dit waterpark nabij Warschau gehoord. De foto's op hun website doen me heel sterk denken aan het buizen-binnencomplex van Erding.

    Polen lijkt me wel een waterpark-land. Ik weet dat er in Gdanks eentje staat met - dacht ik toch - zo'n roterend reuzenrad-glijbaan-ding. Zelf zijn we zinnens het iets bescheidener Park Wodny in Krakau te bezoeken, samen met de zoutmijnen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Sowieso lijkt het me, zelf volledig operationeel, totaal het geld niet waard te zijn eigenlijk?
    Dat denk ik ook, zeker als je niet aan het Antwerpenaren-tarief binnen kan. Maar met alle slides open hadden we er wel eentje meer kunnen smaken en niet minder belangrijk: we hadden overall minder lang moeten aanschuiven. Dat zou toch in een iets gunstiger TR uitgemond zijn.

    Mogelijk 'bewijzen' huidige en toekomstige bezoekerscijfers het tegendeel en noemen BDW en co dit waterpark een groot succes. Dat zou ik dan toch eerst willen verklaren op basis van de timing 'post-corona'. En al evenzeer is een verklaring voor het (mogelijk) hoge bezoekersaantal: nada concurrentie binnen Antwerpse agglomeratie (stad + stadsrand) met ca. 1.000.000 inwoners. Sportoase Brasschaat noem ik geen waterpark met een ordinaire tubeslide en een mini-versie ernaast. En zowel Lago Beveren als Lier liggen buiten de agglomeratie. Plopsaqua Mechelen zal gauw 25 km verder. Het lijkt me sociaal en economisch dus wel rendabel om nog een waterpark te openen op grondgebied van de stad Antwerpen. Maar mogelijk verbiedt het contract tussen de stad en Sportoase dit. En Sportoase zie ik zichzelf niet meteen concurrentie aandoen met een tweede grote vestiging.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 07-03-22 om 13:35.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •