X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Sportoase - Groot Schijn Deurne] 2021

    Bijna alles verdient een tweede kans. Omdat we bij onze twee laatste bezoeken aan Walibi letterlijk ’te veel’ waren voor Aqualibi - 1,5 uur voor de deuren, dan nog gedoe binnen aan de kassa, dan een kleedhokje en daarna een locker zoeken en dan nog als sardientjes overal aanschuiven en aanschurken, non merci - zochten mijn jongste zoon en ikzelf nog eens nat plezier op in Deurne.

    De prijs was hetzelfde als begin maart. De temperatuur lag hoger, idem wat het functionerend glijbaanaanbod betrof. Daarbovenop - neem dat woord maar letterlijk - was het buitendeel die woensdagnamiddag geopend. Sta me toe de twee - voor ons - nieuwigheden toe te lichten.

    Abyss vertrekt net als de slide met looping verticlaal-zittend met ook hier een horizontale stang om je even aan te laten hangen. Je kan dus een snellere rit een beetje in de hand werken. Het tube-deel na de centrifuge is naar BeNe-normen bovengemiddeld lang en best nog decoratief. Leuk ding, we hadden dus zeker iets gemist tijdens ons eerste bezoek.

    Het buitendeel bevindt zich op het platte dak van het complex. Dat betekent nagenoeg geen speel-loop-weide voor kindertjes maar dat vonden wij niet erg. Dit buitendeel bestaat uit een semi-groot rechthoekig bad waar het water onverwarmd is en een kleinere en ondiepere rechthoek, waar het water soms warmer aanvoelde. Dat verschil kan mogelijk verklaard worden met zonne-inval, schaduwspel en ondiepte. Hoewel het geheel eerder sober was afgewerkt - tapijtmatten verhinderden dat voetzolen zouden aanbranden op de hete betonnen platen naast beide baden - deed dit hoogliggend zwemcomplex me denken aan zo’n luxueus hotel waar ik te weinig geld voor (over) heb. Ondanks gebrek aan glijbaantjes of andere Spielerei hadden we het hier erg naar onze zin. Het warme, zonnige weer en de relatief beperkte drukte vormden wel twee essentiële randvoorwaarden.

    Addenda:

    1. De looping slide was ruim de helft van de tijd - we waren er van 14:00 tot 18:00 - out of order.

    2. Nog erger wat de twee onslide schermen in de dikke tube betreft: continu uitgeschakeld, ongeacht welke thematische keuze je vooraf maakte.

    De herhaaldelijke kinderziektes zijn dus nog lang niet verholpen en al even jammer: geen permanent toezicht bovenaan de slide-trappen, waar dus in principe drie slides vertrekken en het bij momenten toch druk was met haast onvermijdelijk voordring-gedrag. Pathetisch hoe de toezichter beneden stond te gesticuleren tegen de bende die bij de looping-slide stond aan te schuiven. Ik kon niet uitmaken of hij ’Doe maar, de volgende’ dan wel ’Verlaat allen de wachtrij’ bedoelde. Op een drukke vakantiedag wil ik hier niet zijn, ook al zouden ze me binnen laten aan stadstarief.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-06-22 om 01:37.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •