X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 16 van de 16
  1. #1

    Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Hey,

    Zou er meer animo zijn voor een wedstrijd met een prijs?

    Ik heb hier nog een Jurassic World + 1 DLC(steam) in mijn humble choice zitten. ( ik doe er nix mee want ik heb het al... )

    Gewoon een vraagje e

    PS: Ik wil geen wedstrijd zelf maken dat laat ik aan iemand anders over... Maar ik zou wel één regel om mee te doen willen maken: 50 post is het mininum dat je moet hebben om mee te spelen.

    Groeten

  2. #2

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Hey,

    Zou er meer animo zijn voor een wedstrijd met een prijs?

    Ik heb hier nog een Jurassic World + 1 DLC(steam) in mijn humble choice zitten. ( ik doe er nix mee want ik heb het al... )

    Gewoon een vraagje e

    PS: Ik wil geen wedstrijd zelf maken dat laat ik aan iemand anders over... Maar ik zou wel één regel om mee te doen willen maken: 50 post is het mininum dat je moet hebben om mee te spelen.

    Groeten
    Ik heb ook nog redelijk wat keys dat ik kan uitdelen. (niet noodzakelijk pretpark gerelateerd)

  3. #3

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Ik heb anders ook wel zin in een wedstrijdje.... Enkel zien dat ik aan het aantal posts kom dan

  4. #4

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Blijkbaar is mijn idee niet echt een goed idee?

    Mja, ik had toch een beetje reactie verwacht( Goed/slecht)...

    Het kunnen ook andere spellen zijn e. Zoals Xarbero aanhaf ...

  5. #5

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Ik wil ook wel graag meedoen, alleen geraak ik niet aan het aantal posts.

  6. #6

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Een nieuwe editie van de Planet Coaster wedstrijden zie ik ook wel zitten.

  7. #7

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Bij een nieuwe Planet Coaster-wedstrijd wil ik ook wel meedoen!
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  8. #8

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Ik wil wel helpen om te organiseren. Maar als er prijzen aan gekoppeld worden dan moet je wel een paar dingen kunnen doen.

    1 jury met meerdere leden dit zorgt voor onpartijdigheid
    2 een reeks van criteria waar op gelde dient te worden
    3 thema's/ beperkingen om rond te werken.

  9. #9

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Ja ik weet niet of iemand de wedstrijden van Channel 5 Gaming op YouTube kent? Die zorgen altijd voor bepaalde criteria die moeten gevolgd worden. Zo is er daar net een wedstrijd afgelopen over Dueling Coasters. Dus iets in die aard, of bv 1 themadeel maken en daar criteria aan maken. Ik denk dat je hier wel creatief mee kan omspringen moest er genoeg interesse zijn.

  10. #10

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo241 Bekijk Berichten
    Ja ik weet niet of iemand de wedstrijden van Channel 5 Gaming op YouTube kent? Die zorgen altijd voor bepaalde criteria die moeten gevolgd worden. Zo is er daar net een wedstrijd afgelopen over Dueling Coasters. Dus iets in die aard, of bv 1 themadeel maken en daar criteria aan maken. Ik denk dat je hier wel creatief mee kan omspringen moest er genoeg interesse zijn.
    Neen maar ik zal het zeker opzoeken... thx voor de tip.


    Daarmee dat ik het eerst vraag.

    @Traveler: Daarom dat ik ook die regel van 50 post voor ogen had... Zodat het mensen zijn van hier( die de site bezoeken en niet voor de prijs gaan... .

  11. #11

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    ik denk dat je normaal wel mensen van hier hebt, als je een wedstrijd start en pakweg een inschrijvingstermijn van een week of twee hanteert. Het hele punt van de prijs is dat je er meer volk voor zou engageren? Dan lijkt het mij een beetje jammer om twee potentiële deelnemers te verliezen aan een post-criterium.

    zo'n dingen beoordelen is een lastige klus. Hoe meer in detail je gaat op waar er punten op te verdienen zijn, hoe groter de kans de er een inzending tussen zit die net héél indrukwekkend is op een manier die niet compatibel is met je puntensysteem.

  12. #12

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Ik zou het zelfs nog anders doen, ipv 1 of meerdere personen in een jury (die dan niet kunnen meedoen) gewoon elkaars werk beoordelen. Iedereen beoordeelt iedereen, en de gemiddelde beoordeling bepaalt de eindstand. Ik zou op zich ook zeker nog eens me hierin willen verdiepen, en op zich wil ik wel wat opzetten, maar ik wil ook meedoen..

    edit:
    En om te zorgen dat iedereen die wat instuurt, ook effectief beoordeelt, anders worden ze uitgesloten.

  13. #13

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    gewoon elkaars werk beoordelen. Iedereen beoordeelt iedereen
    ideaal.

  14. #14

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Als er dan niemand iets op tegen heeft op dit systeem, wil ik het gerust opzetten. Ik zou de mosterd nu ook niet te ver zoeken, de wedstrijdmap van coasterbot is een mooie template om iets mee te gaan doen. Beperkt in oppervlakte maar toch nog mooi te doen!

  15. #15

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?

    Indien de 50 posts regel wegvalt mag je mij al wel inschrijven.
    Heb wel zin in een leuke uitdaging.

  16. #16

    Re: Vraagje over wedstrijden Van Planet coaster?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •