Net terug in de wagen van een dagje efteling, wat ben ik teleurgesteld in de efteling altijd 1 van mijn favoriete parken geweest omdat ze steeds alles goed regelende maar hier hebben ze totaal de bal misgeslagen.

We kwamen op de parking en ik dacht al van zoveel volk er is percies niks aan de hand en mijn vrees werd werkelijkheid met wachttijden tussen de 50 - 80 min waardoor we maar 6 attracties hebben kunnen doen vandaag dit ook mede dat ze maar de helft of zelfs niet de helft vulde zoals bij de VLH waar maar max 6 personen zaten.

De teleurstelling werd nog groter als ze de wachtrijen al sloten om 17u van alle grote attracties dan dacht ik van dit kan toch echt niet. Ik zou de mensen die gaan niet het tijdslot te nemen van maar pas 10u45 in het weekend want anders ga je niet veel kunnen doen.

Het is gewoon verkeerd dat ze avond openingen doen zoals vandaag dat hadden ze totaal anders moeten aanpakken.

Ik zal toch met een positieve nooit eindigen het park ligt er zoals steeds heel mooi bij en het personeel is heel vriendelijk.