X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Hoe zie jij een pretpark-bezoek in 2021?

Stemmers
23. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Zoals 2019: geen soc. dist meer en dus terug massa-bezoeken mogelijk

    0 0%
  • Zoals 2020: nog volop soc. dist., enkel via reservatie, geen groepstickets of abo's

    6 26,09%
  • Voorjaar zoals 2020, na alg. vaccinatie normaliseert de toestand: terug massa-bezoeken e.a.

    17 73,91%
  • Geen van bovenstaande scenario's (licht dit eventueel zelf toe)

    0 0%
Resultaten 1 tot 20 van de 32

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Hoe zal een pretparkbezoek eruit zien ... in 2021?

    en dan, pasje tonen aan de toegang 'ik ben gevaccineerd?" En met welke stam, "want stam Y-vaccinatie is niet voldoende...".
    Zo simpel wordt het allemaal niet hoor. Een griepvaccin werkt ook maar tegen bepaalde stammen, en dé eigenschap van een virus is net dat ze zo gemakkelijk muteert.

  2. #2

    Re: Hoe zal een pretparkbezoek eruit zien ... in 2021?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    en dan, pasje tonen aan de toegang 'ik ben gevaccineerd?" En met welke stam, "want stam Y-vaccinatie is niet voldoende...".
    Zo simpel wordt het allemaal niet hoor. Een griepvaccin werkt ook maar tegen bepaalde stammen, en dé eigenschap van een virus is net dat ze zo gemakkelijk muteert.
    Daarom dat ik niet echt snap waarom dat sommigen zo keihard inzetten op een Vaccin. Een vaccin is geen oplossing. Het beschermd wel iets (soms ook helemaal niet), maar een medicijn zou beter zijn.. Liefst natuurlijk allebei. Eerst proberen te voorkomen met een vaccin en als het er dan toch door komt: Medicijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •