Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten

En van Time Riders, ik vind het vooral jammer dat ze allemaal volledig in het Duits zijn. Zo uitstekend is mijn Duits niet, waardoor ik opeens afhaak...
Dit is inderdaad een beetje het issue met veel internationale voorshows. Zo ook in Spanje, Italie en voor mij: Frankrijk.. En vaak genoeg blijft dat niet beperkt tot de voorshow. Respect voor de plaatsen waar ze dat wél goed voor elkaar krijgen, maar monitoren passen niet altijd goed in een thema.

Ik zie hier trouwens meerdere keren de bieb van ToT genoemd worden. Ik vind het geen storende show en het verteld het verhaal heel duidelijk. Maar voor mij blijft het juist één van de slechtste types voorshow: Gewoon naar een beeldscherm kijken waar iemand het verhaal uit legt. Ja, de ruimte is mooi en sfeervol, maar dat is de attractie in zijn geheel. Vind persoonlijk die lobby zelfs mooier en dan ook erg jammer dat daar niets mee gedaan wordt. Stel je voor:

2 of drie balies van de receptie bezet door creepy castmembers. Ieder groepje wordt om de beurt naar de balie geroepen. Doorloopt de lobbie om naar de balie te gaan. Terwijl ze lopen kan cast member al tellen hoe veel personen het zijn en ze zo naar de juiste kant sturen. Via een schermpje in de receptie ingebouwd (onzichtbaar voor gasten) kunnen ze zien hoe veel plek nog overal is zodat de drie afzonderlijke recepties niet langs elkaar af werken.

Is de voorshow ruimte vol? Dan kan de castmember wat ongein uithalen met de "slachtoffers" die nu aan de beurt zijn. Bijvoorbeeld het wijzen naar de eetzaal die via een gammele deur is, waar een servicekar voor staat met beschimmeld eten er op, of aanduiden dat de koffers wel naar de kamer gebracht worden, wijzende op een set ouderwetse koffers die dik onder het stof en de spinnen(webben) zitten.