Ah, doorloop spookhuizen hier ook geen fan van. In een karretje dan weer geen problemen mee. Ik denk dat mijn probleem vooral ligt bij het op jezelf aangewezen zijn om de juiste route te vinden en niet tegen spiegels etc. aan te knallen, en laat ik daar nu geen natuurtalent in zijn.

Qua "draaiende" attracties niet noodzakelijk schrik, maar wel last van een zwakkere maag sinds enkele jaren. Tot mijn +/-20-22 jaar kroop ik zonder problemen overal in, maar in zomer 2013 eens in de Serpiente Emplumada in Port Aventura gekropen na een rijkelijk all you can eat ontbijtbuffet en redelijk groen eruit gekomen. Sindsdien toch wel wat gevoeliger eraan (ook zonder buffet achter de kiezen). Breakdance etc. zal ik dus niet doen als ik net gegeten heb, of mij niet helemaal 100% tiptop voel.

Overigens ook een enorme schrikkepiet op waterglijbanen. Monkey Splash in vossemeren is voor mij bijvoorbeeld al een no go. De gewone glijbanen en wildwaterbanen vind ik daarentegen wel oké. Vooral problemen met "smallere" buisglijbanen omdat ik daar claustrofobisch in wordt. Ik wil ook altijd rechtop zitten om mijn snelheid wat te controleren, en dat kan niet in Monkey Splash, die is net te laag daarvoor. Om die reden zal je me ook nooit in van die speedtubes betrappen.
Gek genoeg enkele jaren geleden naar Caribe Aquatic Park geweest en daar waren wel enkele glijbanen die ik écht leuk vond. De King Khajuna heb ik mij toen niet aan gewaagd maar wel aan het "kleinere" broertje de Ciclon Tropical en dat heeft mij een tiental jaar van mijn leven gekost. De "kleinere" glijbanen zoals de Mambo en Limbo die er toen waren, vond ik dan wel weer leuk, al stond ik de eerste keer wel met een bang hartje aan te schuiven. Eens ze een keer gedaan te hebben, vond ik ze wel tof.