Tiens tiens, mijn grootste schrik staat hier nog niet beschreven... Ik denk dat ik wel alles aandurf, behalve... katapulten! Die katapultattracties waarbij je een verklaring moet tekenen en dan met 2 in een stalen bol gaat zitten die met 2 benji-koorden wordt gekatapulteerd... Brrrr! Nooit van mijn leven! Zelfs al krijg ik er veel geld voor!

De angst voor spookhuizen heb ik in Walibi overwonnen tijdens mijn 1e fandag enkele jaren geleden. De remedie: koop een RIP-Pass en spreek met de rest af dat je pas naar huis gaat als alles geknipt is. Mine Blast deden we 's ochtends behind the scenes, dus zonder acteurs. Dat zag er best oké uit, dus besloten we dan alles af te werken. We begonnen licht, en gingen steeds zwaarder, maar het was het waard. Tegen dat we aan de 'zwaarste' spookhuizen kwamen, was ik best immuun. Eén tip voor de spookhuisschijtluizen: loop vooraan! Meestal laten acteurs de eerste van de groep met rust, maar kiezen ze de tweede of derde. Achteraan loop je beter niet, want daar kunnen ze je achtervolgen.