X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27
  1. #21

    Re: Hoe houd jij je bezig?

    Bij wijze van mentale zelfbevrediging herlees ik TR's, vooral die van eigen makelij. Vroeger was inderdaad alles beter ... of toch minstens de voorjaren en de zomers!

    Ik heb met Kahoot een online actua-quiz opgesteld met nul pretpark-gerelateerde vragen. Daarom kreeg niemand van jullie een uitnodiging voor de presentatie volgende week.

    Tijdens of kort na Hemelvaart: grotendeels annuleren van de 33 daagse zomertrip en B-, C- en D-plannen bedenken. Ik waarschuw nu al voor mijn chagrijn.

  2. #22

    Re: Hoe houd jij je bezig?

    Voor de liefhebbers van de pretpark pubquiz en dergelijke: zo dadelijk (om 20u30) is er weer een quiz: https://myquiz.org/p/310813

  3. #23

    Re: Hoe houd jij je bezig?

    Naast verder gaan werken en congé opsparen tegen betere tijden; de tuin (mijn park ) eens piekfijn verzorgen, zelf wat meer koken (gerechtjes uitproberen), YouTuben, foto's sorteren en mn collectie pretparkplannetjes in een speciale opbergmap klasseren.

  4. #24

    Re: Hoe houd jij je bezig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Naast verder gaan werken en congé opsparen tegen betere tijden; de tuin (mijn park ) eens piekfijn verzorgen, zelf wat meer koken (gerechtjes uitproberen), YouTuben, foto's sorteren en mn collectie pretparkplannetjes in een speciale opbergmap klasseren.
    Bestaan daar speciale mappen voor? Wat voor soort gebruik je daarvoor?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  5. #25

    Re: Hoe houd jij je bezig?

    Dat lijkt ook wel interesant om weten.

  6. #26

    Re: Hoe houd jij je bezig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Bestaan daar speciale mappen voor? Wat voor soort gebruik je daarvoor?
    'Speciaal' is misschien een overdreven woordgebruik. Ik steek mn pretparkplannetjes in een afzonderlijke ringmap met dikkere insteekhoezen die bestaan uit 4 vakken of meerdere die precies op maat zijn voor de plannetjes.

  7. #27

    Re: Hoe houd jij je bezig?

    Goedemiddag, mijn naam is David Oppenheim uit Nederland. Ik hoop dat alles goed gaat hier.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •