X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22
  1. #21

    Re: Typische dagelijkse kost!

    Op z’n burgers ... De burgers die men in Parc Asterix bij “Aux Fastes de Rome” verkopen met die pepersaus behoren wel tot mijn favorieten. De slechtste burger die ik ooit at was in Walygator Parc (Riverside burger als ik me niet vergis) en dat na verschrikkelijk lang te moeten wachten terwijl er slechts 3 mensen voor stonden. Mijn gezelschap had meer zin in kip wat verderop, en tegen dat ik aankwam met mijn platteau bij hun restaurant waren zij reeds klaar met eten.

    Ook de “plopburger” vind ik persoonlijk een dure, slechte grap, alhoewel de Bicky Burgers die men in Plopsa verkoop wel degelijk gemaakt zijn (maar wel belachelijk duur).

    De burgers die Europa-Park aanbiedt vind ik dan weer zeer goed en enorm goedkoop in vergelijking wat je krijgt, enkel hebben zij, net als Phantasialand, geen kaas gegeten op vlak van frieten ... Over Phantasialand gesproken, Tacana’s burgers vind ik toch persoonlijk bij de betere horen.

    In Slagharen heb ik ook 2 verschillende en zeer lekkere burgers gegeten, Hellendoorn (eerder die dag) was dan weer onwaarschijnlijk vies qua burgers (dat park vond ik sowieso vreselijk).

    Verder vind ik ook de hamburgers van de “Hamburger Backerij” (of hoe ze het daar ook schrijven) in de Efteling smakeloos en vies. Ik heb het 2 keer een kans gegeven en kwam telkens met een koud, smakeloos geval er van af.

    Op vlak van Belgische parken vind ik dat Bobbejaanland (ja, je leest het goed, ik zeg iets positief over Bobbejaanland) de beste burgers heeft. Walibi’s burgers zijn wat duur voor wat ze zijn, al is hun Country Burger wel relatief lekker, alhoewel best duur, Bellewaerde’s tegenhanger, de Texas Burger vind ik enorm droog en telkens ik er eentje bestelde was men zeer gierig met het “beleg” op de burger. Hun standaard burger (Superburger - Hot Burger) zijn dan eerder weer zoals in Walibi: eetbaar, niets speciaal maar vooral duur.

    Zelf ben ik nog maar enkele jaren afgestapt van de snelle pretparkhap. Sinds Europa-Park bezoek 1 (2012) ben ik spontaan in de meeste parken de betere horeca gaan zoeken en er ook meer aandacht aan beginnen besteden. Zo kan ik in Europa-Park alleen al over het gehele resort en park DAGEN aan een stuk doorgaan zonder 1 keer hetzelfde restaurant te nemen (ondanks 2 keer per dag op resto te gaan daar, Europa-Park biedt nu eenmaal dat vakantiegevoel dus ...) met als favorieten Tré Krønen, Ammolite, Césare, Captain’s Finest, Donn Quichotte, Fjord Restaurant, ... en runner-ups Foodloop, Chez Marianne, ... en dan nog de drang om een hap te nemen bij Mykonos, Euro-Burger, Flamlach, Flamkuche, ... (ja ik kom 10 kilo dikker terug uit Europa-Park). Dan zijn er ook nog alle verschillende bars die ik zowel voor en na mijn avond dinner MOET hebben meegepikt met als favorieten Bar Colosseo, Buena Vista Club, Spirit of Saint Louis, ...
    Laatst gewijzigd door etwien; 30-04-20 om 18:04.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #22

    Re: Typische dagelijkse kost!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Ik heb begot nooit geweten dat ze die swirls hier in de omgeving ook kenden. Ik kende ze van in Port Aventura, en kon mijn geluk niet op toen ik die happiness station in Efteling vorig jaar per ongeluk ontdekte in september. Die swirls staan bij ons dan ook gekend als de "Port Aventura softijsjes".
    Hebben ze die in Sluis dan gewoon in de winkelstraat ofzo?
    Wij hebben een tweede verblijf in Oostende en al vaak overwogen om tijdens onze langere vakanties aan zee eens tot daar te rijden, da's anders wel een motivatie om dat effectief eens te doen (alez, eens we weer uit ons kot mogen dan hé).
    Oef, ik dacht dat ik al de enige was die dit niet wist! En ja hoor, je kan ze o.a. ook in MPG en Europa-Park krijgen bij Langnese Happiness Station, in Duinrell bij Happiness Station, in Walibi Holland bij Ola Happiness Station, in Toverland bij Katara Plaza... maar ook bij Parc Astérix (maar daar weet ik de naam even niet).

    En in Sluis dus ook! Op het einde waar de winkelstraten samenkomen aan de molen heb je op de hoek (https://www.facebook.com/olahappinessstationsluis/)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik begrijp niet geheel goed waarom je terug gaat naar dezelfde plek als je het eten niet al te denderend vond. Maar dat zal wellicht niet volledig aan jezelf gelegen hebben.

    Hoewel ik de Chiapas Grande burger daar zeker niet verkeerd vind, blijven de frietjes (in het gehele park) wat mij betreft een beetje matig. Ik zou in elk geval de volgende keer eens één van de restaurants proberen. Maakt niet uit welke. Ze zijn heel betaalbaar en het hoeft zeker geen halve dag van je tijd te kosten.
    Hier gaan we telkens naar Unter den Linden, waar ik verslaafd ben aan de schnitzels met paprikasaus! Heel betaalbaar, heel lekker en vooral rustig! Ik heb het hier nog nooit druk geweten, ook al is het overal in het park wél druk. Zeker eens gaan! Je kan die vinden in de mainstreet naast het theater, ofwel als je boven loopt met uitzicht op Talocan kom je op het terras uit.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •