X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 104

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Zulke bitsige reacties heb ik op dit forum nog niet vaker gelezen en ik snap niet goed waarom... Als de ene het niet de moeite vindt om ‘s morgens vroeg al te vertrekken en daarom nu er maar enkele uren zou kunnen vertoeven, dan is dat die persoon zijn goed recht maar ja oké, dan kan je niet gaan. Ikzelf wacht ook liever af tot alles terug zijn normale gang kan gaan of totdat je terug een volledige dag mag gaan. Om ook helemaal tot daar te rijden is mij toch net iets te gek als je maar 4 a 5 attracties kan doen (en dat is wel echt het maximum vrees ik). Dan denk ik dat er, voor mij toch, dichter bij huis interessantere alternatieven gaan zijn.

    Dat Plopsa het wel zo doet trek ik mij dan ook niet echt aan; genoeg alternatieven maar mij gaan ze er voorlopig niet zien in die formule. Dat anderen er wel gewoon heengaan, have fun!

    Of deze formule goed gaat uitpakken voor hen gaat volgens mij maar van 1 ding echt afhangen en dat is de prijs die ze zullen vragen. Ze gaan denk ik niet gewoon zakken naar ‘halve dag? halve prijs’ en dat kan wel eens een struikelblok gaan vormen voor velen. Zeker indien de kust nog lang geen dagjestoeristen gaat toestaan: dan is de stap om toch de autorit te maken toch echt wel té vrees ik.
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 11-05-20 om 22:43.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •