Gisteren, 13 juli, naar Plopsaland geweest en ik heb er toch ook wel wat mn wenkbrauwen gefronst:
De handgelbussen bij de attracties zijn niet handig, verschillend en was zelfs op 1 plaats weg. In het naburige Bellewaerde echter bij iedere in- en uitgang handige paal met handgel waar je nergens eerst op moet drukken: gewoon de handjes er onder houden.
Controle op het ontsmetten van de handen is er amper. Ontsmetten van attracties ook amper.
Op sommige attracties zijn ze streng op het dragen van mondmaskers, op andere laten ze alles toe en komt er geen enkele ingreep van de operations.
Het park liet 6500 bezoekers toe. Ik denk dat er ongeveer zoveel waren want wij hadden het gevoel over de koppen te lopen. De wachtrijen binnen zijn gehalveerd waardoor er velen dan buiten wachtrij vormen op de paden. Gevolg: iedereen loopt er door mekaar; waarvan velen zonder mondmasker.
Die rode looppijlen, soms witte, groene bollen tussen groene lijnen of groen vakken leken me teveel van het goeje ... Eerder verwarrend.