X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 104

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik lees toch echt veel onnodig geklaag... Een uur rijden (alsof dat zo lang is, een uurtje in de auto zitten), maar tegen de middag willen toekomen (in normale omstandigheden kan je in een park ook minder doen als je pas tegen de middag toekomt), als abonnement houder klagen dat je niet afkomt voor 3 of 4 uur (maar het ligt volledig aan jezelf of je 3-4 uur binnen bent of de volledige 6 uur, plus als abonneehouder zijn je enige kosten je transport naar het park en je eten).
    Met 2 kleine kinderen heb ik dat blijkbaar zelf volledig in de hand... Grapjas hé jij :-D.

    Tuurlijk begrijp ik dat ze willen compenseren. En tuurlijk begrijp ik de omstandigheden. Maar ik mag toch hopen dat als het park open mag, dat ik daar niet in een shiftdeel wordt gestoken. Want voor alle duidelijkheid, dat zal geen opgelegde maatregel zijn, maar een beslissing van Plopsa zelf.

    En wat in de winterperiode of met louter Mayaland? 2 shiften van elk 3 of 4 u?

    Nu, misschien gaan we 2 shiften na elkaar kunnen reserveren. Dan hebben we voldoende tijd om nog te ontspannen, naast het verzorgen van onze kids en alle tijd dat zoiets in beslag neemt.

    Ik wil enkel maar een mening delen van veel bevriende gezinnen met kinderen van baby, peuter of kleuterleeftijd.

    En zelfs al ligt het allemaal aan mij, of klaag ik te veel, ik hoop dat ze toch nog eens nadenken over een ander concept, heel specifiek voor die gezinnen met (heel) kleine kids.

  2. 04-05-20, 18:33

    Reden
    hopeloos te discussiëren met idioten

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •