X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 104

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    ^ Hoe waren de operations aan de SkyDrop? Want tijdens mijn bezoeken na de heropening waren ze echt schandalig. Het was toen zogezegd "50/50", maar in werkelijkheid was het vaak maar 25% open en 75% dicht omdat ze te laat open deden en vroeger sluiten omdat er "te veel volk" stond.
    Aangezien we er met 2 kleine kinderen waren, heb ik die niet gedaan, maar elk uur werd het afgeroepen dat hij open was. 1 keer merkte ik om 10 na het uur dat hij opnieuw op gesloten stond. Ik ga er dus van uit dat hij telkens maar kort open was... triest voor de inkoopprijs die je betaalt, want echt veel is er niet om 4u daar te spenderen

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2020

    De skydrop is telkens op het uur open, maar als er geen bezoekers op afkomen sluiten ze hem al eerder dan na een half uur.
    Nu moet ik wel zeggen, als ik er was op een rustige dag, en ik bleef hem doen, ze hem ook effectief open hielden.

    Natuurlijk wel vervelend want dat wil zeggen dat je absoluut als ze afroepen erop af moet gaan...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •