Wat men zegt over gezinnen en om 9 u daar zijn als je twee uur moet rijden. ik ben nu misschien vrijgezel, maar ooit was ik lid van een gezin, ik was namelijk ooit ook een kind. Als wij een dagje pretpark deden, moest ik uit mijn bed om bij opening of liefst iets vroeger vor de poort te staan. Dus begrijp echt niet waarom de kinderen van vandaag plots niet meer vroeg zouden kunnen opstaan, dat is toch een kwestie van ouders die hen tijdig wekken?

Iedereen tegelijk willen eten met 5000 personen in een park, als je dat voldoende over de meerdere eetgelegenheden spreidt zie ik het nog wel lukken, plus moet je rekenen dat heel wat ouders boterhammekes meenemen, ook iets dat ik me van vroeger herinner de bokes met een tikkeneike erop.

Jullie halen de file aan als excuus om niet op tijd er te raken, wel die file staat er inderdaad op drukken dagen,maar er zullen dankzij dit systeem geen drukke dagen zijn, als je maar met 5000 binnen mag... Dus zie ik ook geen files vromen.

Er wordt gezegd dat door de tussentijdse ontsmettingen de capaciteit omlaag gaat, ja er zal een minuutje langer gewacht moeten worden misschien tussen twee ritjes en halve capaciteit, ik veronderstel dat een gezin wel gewoon samen in een bakje mag hoor, het zal vooral voor vreemden onder elkaar niet lukken. En met dan maar 1/3 van het normale aantal bezoekers binnen gaat dat ook nog wel los lopen zeker.