X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: [RCT] Terra Ventura

  1. #21

    Re: [RCT] Terra Ventura




    The Bunyip is a monster, living in the swamps in the Outback. The story of the beast is passed on since the aboriginals arrived in Australia. Nobody has ever survived an encounter with Bunyip...

    Do you dare to encounter the Bunyip?! Come ride our RMC containg some new elements like the cork-g-roll!

  2. #22

    Re: [RCT] Terra Ventura

    Ziet er mooi uit, benieuwd naar de volledige lay-out!

  3. #23

    Re: [RCT] Terra Ventura




    Come fly with Ikarus. But watch out, don't come to close to the sun!

    I'm finishing some spots that need finishing, polishing up what needs to be polished... Terra Ventura is close to being finished.



    Siroccofreakske: het park is bijna af, ik verwacht dat ik de download in januari of februari kan vrijgeven.

  4. #24

    Re: [RCT] Terra Ventura




    Hestia is the goddess of family and home. She invites you to stay at her palace so you and your thrill seeking family can enjoy multiple days at the Terra Ventura resort!

    Take a dip in the hotel pool or enjoy breakfast or dinner at the Zorba the Greek restaurant. As a hotel guest you can enjoy our adventurous hours which allows you into the park one hour earlier than regular guests!



    Laatste screen, het park is bijna af en dan geef ik de download vrij.

  5. #25

    Re: [RCT] Terra Ventura

    P-R-A-C-H-T van een project!!! Máár voor mij ontbreekt er nog een eyecatcher van formaat ....

  6. #26

    Re: [RCT] Terra Ventura

    Kan je nog eens een overview geven van het park?

  7. #27

    Re: [RCT] Terra Ventura

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Kan je nog eens een overview geven van het park?

    Aub. Het park is bijna klaar, deze of volgende week kan ik dan eindelijk het park verzenden om opgenomen te worden in de database van New Element.



  8. #28

    Re: [RCT] Terra Ventura

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Aub. Het park is bijna klaar, deze of volgende week kan ik dan eindelijk het park verzenden om opgenomen te worden in de database van New Element.


    Wow amai! Thanks alvast, ziet er heel nice uit!

  9. #29

    Re: [RCT] Terra Ventura



    Het park is volledig af en kan vanaf nu gedownload worden vanaf New Element! Enjoy.

    Het park kan enkel geopend worden in OpenRCT door de hacks en functies die ik daarin gebruikt heb die niet compatibel zijn met de vanilla versie van RCT2. Ik kreeg toch elke keer error trappers als ik het park daarin probeerde te openen en moest het je toch lukken het daarin te openen, zal het park niet in zijn vorm weergegeven worden zoals bedoeld.
    Laatst gewijzigd door Phadd-F; 29-01-18 om 10:08.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •