X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31

Re: [Moviepark Germany] 2020

Meneerke 90% van de tijd malcontent zou eerder toepasselijk zijn. Wat ik bedoel is dat als je dit jaar een abo koopt je wel degelijk een compensatie krijgt, maar idd voor iemand die jaarlijks een abo koopt ligt dat anders, maar de uitgave wordt wel uitgesteld dan.
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 20-05-20 om 23:29.

Goh, zoveel reden om te klagen vind ik hier niet nodig. Die PR-abo's zijn echt goedkoop in vergelijking met sommige andere. Als je HET thuispark een paar keer bezoekt, en/of combineert met een zusterpark, heb je al snel je abo terugverdient. Abo's van Efteling of EP of Disney zijn anders, en daar vind ik een grotere compensatie meer gerechtvaardigd.

Terug wat nieuws over de "nieuwe" ride: de supports voor Lucky Luke hebben ondertussen verschillende schakeringen van bruin gekregen en het treintje is afwisselend geel-zwart zoals de outfits van de Daltons:

Naam:     MP.jpg
Bekeken:  577
Groote:   484,2 KB
    Bron

Ik weet niet of ik die verschillende bruintinten een meerwaarde vind...

Tgoch, al bij al vind ik het nét iets beter ogen dan de enorm saaie en kille donker grijs/witte kleurenpallet van voordien, maar zonder extra theming blijft MP Express een zeer zielige neergepote lelijke SLC.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Voor het derde jaar op rij oude wijn in nieuwe zakken en ook al voor de derde keer te laat geleverd. Ze zullen met een goeie fam.darkride moeten afkomen volgend jaar. Even extrapoleren en rekening houden met geen waarneembare werken op de site van Ice Age eind juni 2020, dat zal die wellicht niet voor eind juli 2021 operatief zijn.

Aan MPG om mijn ongelijk te bewijzen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Voor het derde jaar op rij oude wijn in nieuwe zakken en ook al voor de derde keer te laat geleverd. Ze zullen met een goeie fam.darkride moeten afkomen volgend jaar. Even extrapoleren en rekening houden met geen waarneembare werken op de site van Ice Age eind juni 2020, dat zal die wellicht niet voor eind juli 2021 operatief zijn.

Aan MPG om mijn ongelijk te bewijzen.
    Vorigjaar opende ook PAW Patrol met nieuwe wijn in nieuwe zakken

Als het hier bij blijft is het nog steeds triest.. Zelfs het gewoon verwijderen van de vliegtuigloodsen zou al een verbetering zijn. Liever nog: Maak er een houten schuur van. Dan past het tenminste nog in western-thema.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Als het hier bij blijft is het nog steeds triest.. Zelfs het gewoon verwijderen van de vliegtuigloodsen zou al een verbetering zijn. Liever nog: Maak er een houten schuur van. Dan past het tenminste nog in western-thema.
    Wordt afgewerkt in 2021, ik verwacht wel dat men dan nog heel wat verandert

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Wordt afgewerkt in 2021, ik verwacht wel dat men dan nog heel wat verandert
    Dat zou mooi zijn. Op zich kun je namelijk nog stiekem best veel met zo'n baan en dat thema. Zie hoe walibi met Speed of Sound een best wel originele Boomerang heeft weten te zetten (vooral de originele muziek pastte heel goed). Dat kan MPG hier op zich ook. Plaats bijvoorbeeld die remsectie indoor in een gebouw dat naar de straatkant toe als een western-straatje uit ziet. Dan wordt het western gebied een beter geheel. Krijg je meer sfeer en minder slijtage aan die remsectie door weersinvloeden.. Laat het dieper liggende gedeelte van de sidewinder door een tunnel gaan. Voeg nog wat near misses toe.. Veel moet dat op zich niet eens zijn. Zelf in elkaar timmeren kan relatief goedkoop.

Mooie verbetering: MPG opent tegenwoordig om 09:30 z'n gevangenis-hekken. Bij de T-splitsing nabij de stuntshow heb je dan wel nog een twee rode-koord-versperringen links en rechts tot 10:00. Daar komen Marilyn en co de wachtenden entertainen en vragen om een masker op te zetten.

Als je van de parking komt, neem je trouwens best de meest linkse nadar-wachtrij. Veel minder volk daar en enkel bij deze poort laten ze je met een bevriend abo binnen.

Forum Rechten