Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
Dat gezegd zijnde ben ik wel benieuwt wat ze daar in de states gaan doen. ineens is de kaart van storrytelling als troef getrokken. Ergens durf ik zelf te hopen op een nieuwe coster war maar dan met verhaal in plaats van records.
Er zijn toch helaas nog maar relatief weinig parken die deze kaart trekken. Niet voor niets dat Dollywood zo hoog aangeschreven staat bij Europese bezoekers.

Echter heb ik er mijn twijfels over of die kaart nog veel getrokken wordt. Screaming Eagle ziet er uit als een tang op een varken. De baan verziekt de skyline, steekt door zijn kleur af als een Oranje Vestje in een Halloween Spookhuis en bevat volstrekt geen theming of verhaal. Sinds dien lijken ze wel wat meer werk in theming te steken, maar Storytelling zoals bij Mystery Mine of Firechaser Express lijkt voorbij te zijn.

Desalniettemin denk ik wel dat we iets mogen verwachten dat voor Amerikaanse begrippen hoogwaardig gethemed wordt. Als ze praten over een grote investering dan kan het eigenlijk bijna alleen maar een achtbaan worden. Heel veel andere opties zijn er in Amerika niet. Een grote darkride verdient zich in dat land - zonder IP - nooit terug.