X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Ergens ook logisch. Al aangekochte bestedingen KUN je nu niet echt meer uitstellen.

    Die baan is waarschijnlijk al betaald en - al dan niet gedeeltelijk - gefabriceerd... Dus wat dan? Opslag kost ook geld. Goed, dat zou je op eigen terrein kunnen doen. Maar een jaar later opbouwen is altijd duurder vanwege inflatie, plus je loopt inkomsten mis de marketingwaarde van je nieuwe baan. Dus dan kun je hem beter meteen ook opbouwen.

    Zelfde geldt voor andere investeringen die al gedaan zijn.

    Nee, qua investeringen die uitgesteld worden denk ik dat het vooral zal gaan over dingen waar wij als fans het bestaan nog niet weten.

  2. #2

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Nee, qua investeringen die uitgesteld worden denk ik dat het vooral zal gaan over dingen waar wij als fans het bestaan nog niet weten.
    Da's onzin. De planning van Walibi loopt tot na 2023. Je weet als fan uiteraard wanneer er een van die dingen wordt uitgesteld en dat is wél ver genoeg om nog niet besteld te moeten zijn.

  3. #3

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Da's onzin. De planning van Walibi loopt tot na 2023. Je weet als fan uiteraard wanneer er een van die dingen wordt uitgesteld en dat is wél ver genoeg om nog niet besteld te moeten zijn.
    Dan heb ik ergens iets gemist. Bij mijn weten was die Hypercoaster de laatste concrete attractie die was gepresenteerd in het masterplan. Maar toegegeven: heel hard volg ik het ook niet.

    Ik denk trouwens wel dat WB hier dan een uitzondering in is. Meestal maken parken hun plannen niet zo ver vooruit bekend.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Hogere prijzen om a) de geleden financiële schade te compenseren en b) minder volk in het park te hebben met het oog op sociale afstand?

    Nie zwanzen hé. Heel wat gezinsinkomens zijn nu fors gedaald. Met overpriced tickets prijst een park zich dan nog meer uit de markt. Een pretpark-bezoek is een schoolvoorbeeld van een 'elastisch product': daalt de prijs, dan koopt men er meer van, en omgekeerd. Brood b.v. is dan eerder 'niet elastisch'.
    Je geeft nu nogthans zelf het perfecte voorbeeld waarom hogere prijzen juist wél goed zouden werken.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 03-04-20 om 11:22.

  4. #4

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dan heb ik ergens iets gemist. Bij mijn weten was die Hypercoaster de laatste concrete attractie die was gepresenteerd in het masterplan. Maar toegegeven: heel hard volg ik het ook niet.
    Nee hoor, er liggen nog plannen na 2021 op tafel:
    2022: Havenzone Flash Back/Pulsar/Psyké Underground, nieuwe familieattractie (onbekend)
    2023: Uitbreiding nr. 2 Aqualibi met nieuwe glijbanen



    Bron
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •