X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Café's en restaurants gaan hoogstwaarschijnlijk op 8 juni mogen heropenen, maar zoals het er nu naar uit ziet ook de toeristische sector.

    Bron: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ning~a6627e56/

    Zouden de pretparken vanaf volgende week maandag dan ook weer open kunnen? Veel langer gaan ze die toch ook niet kunnen dichthouden denk ik, als je kijkt naar onze buurlanden... Grenzen openen zou dus 15 juni worden.

    In een gesprek tussen de kermisbond dacht ik dat het was en Marc van Ranst gaf die laatste aan dat er deze zomer meer mogelijk gaat kunnen zijn dat de mensen nu denken. De Veiligheidsraad zou eerder aan gemeenten ook hebben doorgegeven niet te snel kermissen af te gelasten. Dit zou betekenen dat er deze zomer waarschijnlijk ook weer (kleine?) kermissen gaan mogelijk zijn. Ik kan het bericht op Facebook echter niet direct meer terugvinden.
    Zuhal Demir heeft inderdaad vorige week al enkele keren benadrukt dat ze ernaar streeft ook de toeristische tak open te krijgen vanaf 8 juni. Ik betwijfel echter of we al meteen geopende parken gaan mogen verwachten. De parken gaan desondanks ze zichzelf de afgelopen weken al erg voorbereid hebben nog steeds een tijd nodig hebben om het ook daadwerkelijk operationele te krijgen. Denk daarbij aan o.a. het oproepen en zoeken van medewerkers. Misschien ten vroegste het weekend van de 13de en mss zelfs enkelen pas het weekend erna?
    Laatst gewijzigd door yelle8; 02-06-20 om 10:49.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •