X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 342

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: Zal het een rampjaar 2020 worden voor de pretparken, door het coronavirus?

    ik denk op de topicvraag dat we daar een antwoord kunnen op geven.

    ja het was een rampjaar, sommige parken hebben mirmarden verloren (looking at u dinseyland)
    Sommige parken hadden waarschijnlijk hadden hum jaar anders voorgestel (Rulantica, Walibi, bellewearde, en alle andere parken die iets nieuws openden.

    Nu met deze maatregelen begrijp ik het niet. Waarom moesten pretparken per direct toe en restaurant mochten nog één weekend openblijven?
    En nu ook bioscopen en zwembaden mogen nog openblijven tot vrijdag 18uur? dat is niet logisch? en de zoo mogen ook nog openblijven(goed voor hem e versta mij niet verkeerd) maar wat is het verschil tussen een petpark en een zoo?
    Want die uitleg klopt niet van die prof (KU leuvenà die zegt in een pretpark zit je in een attractie die je vast houd en anderen kunnen ook dat vasthouden en jij zet het virus verder zo. in de zoo niet. maar daar komen ook veel mensen samen en ze proberen dat te vermeden door die maatregelen

    ja ik kan nog zolang doorgaan als ik wil maar ja.

    We moeten erdoen en met zen allen. één troost misschien: Zonder corona hadden we misschien niet het liedje gehad van Europapark,
    (feel free).

    Op naar een beter jaar 2021 maar ik zie het niet gebeurden.

    Hou jullie gezond en blijf veilig.
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 28-10-20 om 09:00.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •